PGO Dr. BIG, baghjulet SKAL af

Jeg har en PGO Dr. Big, som ikke har kørt i over 5 år nu, nu skal konen til at køre på den, og jeg ville skifte bremsebakkerne bagi, da de ikke har det for godt, men jeg kan ikke for det forp........ hjul af, har kiggede længe på gevindet med møtrikken og det ligner ikke lehnsgevind men almindeligt, jeg har prøvet at give den rustopløse og trykluftsnøgle, men det virker ikke, er der nogle der har et godt råd eller kan fortælle mig noget om hvordan det bliver gjort.... er helt på bar bund lige nu, på forhånd tak.

Martin K

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du har sikkert fået den af nu men....

Først så check lige at der ikke sidder en split eller anden form for møtriklås.

Få så konen til at bremse med bagbremsen så hjulet ikke drejer rundt eller spænd bremsegrebet fast.
Brug så den den trykluftnøgle. Jeg tror bare du skal blive ved og ved og ved og ved og ved og ved så kommer den vel på et tidspunkt.

Ellers prøv med en gaffelnøgle hvor du sætter et rør på så den er god lang så kan det godt være du skal hoppe lidt på den med det ene ben.
Ja jeg har fået det af nu, problemet var at min trykluftnøgle ikke havde kapacitet nok, lånte en andens, og det hjalp, men tak for tippet

Martin K

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis