Justering af dobbelt terrassedør



Hej,

Er der mon en der kan hjælpe?

Har en dobbelt terrassedør hvor dørene rammer hinanden i toppen når de lukkes, og man kan tydeligt se at den ene dør "hænger" i toppen, hvordan justerer jeg døren ind? Der er kun disse beslag/hængsler - 3 stk. på hver dør.

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Dennis

 

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det beslag der sidder på karmen skel rettes lidt ( bøjes), der findes et specialværktøj til det. Men tit kan man godt finde en alternativ måde at gøre det på.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg mener at harald nyborg har det, eller har de det i alle byggemarkeder.
Den er ikke ret dyr, jeg mener at det er under 100,-
Jeg mener at den hedder en dør retter, eller hængselretter eller noget i den stil.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Det hedder en hængsel vrider, og den kan købes for under 100,-

Den skal du købe, vil du sikkert få glæde af fremover.
Harald har den på tilbud nu her til 59,50, se side 4 i den nyste folder. Hængselsretter.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce
Skrevet af FWM på 08 aug 2009 17:13
Harald har den på tilbud nu her til 59,50, se side 4 i den nyste folder. Hængselsretter.
Perfekt - den må jeg hellere hente... Mange tak for hjælpen.


 

selv tak for feed back.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis