Frontpage er uduelig men er der et alternativ?

Jeg er ved at få lange nosser af Frontpage. Er det er freeware alternative som virker og virker hele tiden??

Bornholm er et dejligt sted.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hmm... har du mod på CMS systemer som Joomla, eller måske bricksite ?
Det kommer lidt an på hvor proff det skal være.
Ellers er der jo Mozilla KompoZer

Kun perfekt er "godt nok"

Jeg har ikke liiige tjek på hvad CMS, Bricksite er for noget. Men jeg skriver ikke direkte html. Prøver lige Mozilla komposer..

Der findes et ret godt KompoZer begynder hæfte fra IDG mener jeg

Kun perfekt er "godt nok"

SeaMonkey ??

jeg svarrede for 2-4 mdr siden på en tråd, hvor jeg havde et eller to link til sider hvor du kunne indtaste windows programmet og så kom alle open sourse programmer op. jeg havde dem fra et pc blad, jeg ikke har mere.
Men se om du kan finde den tråd.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce
jeg skal lige høre om det er sådan du selv kan html / css / php / asp / javascript og selv vil programere din side fra bunden ?

Jeg kan også tage fejl. Og jeg skal nok gøre opmærksom på det, når det sker... hvis du lever så længe...

http://www.espersen-glasius.dk

Eller du kan bruge WordPress, som er et blogværktøj. Du kan sagtens lave "almindelige" hjemmesider. Det er fremtidens værktøj og simpelt lige så snart man har lært programmet at kende, hvilket ikke tager mere end en aften.

Et eksempel på en hjemmeside kan ses på CoolCars og opskriften kan du se på Expand2Web.

Mvh.
Kim

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis