Glittevæske, hvor på en Lørdag?

Hej LDS'er,

Hvor kan man købe glittevæske henne på en lørdag? Ville være rart med et tip istedet for at man køre fyn rundt for at finde en bøtte.

Metoder med sæbevand er udelukket, jeg har bedre erfaring og resultater ved brug af glittevæske!

På forhånd tak.

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv XL-byg (gerne en med proff-center) ellers bauhaus men her skal du sikkert betale 5 dobbelt pris.

Jacob
Jacob,

Det kunne godt ske man havde held dér.. Jeg køber normalt en bøtte Danalim glittevæske 1liter til 35kr, men jeg tror ikke det bliver tilfældet imorgen.. Prøver dog XL-byg, nok det bedste bud!

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Glittevæsk hvad hulen er det.


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

FWM,

http://www.danalim.dk/dk_product/byggeri/fugetilbehoer/glittevaeske_901/

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Nå i stedet for vand med opvaskemiddel.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce
FWM,

Yes, eller brun sæbe. Så fik jeg "glittet" mine fuger og det er et simpelt, men fremragende middel! :-)

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
sæbevand er da lige så godt..! eneste fordel ved glitte middel, er at du kan fuge oven på det, hvis fugen ikke er fyldt nok !

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Lopus,

Lige netop derfor jeg er glad for glittevæsken :-) Jeg er ikke lige så rutineret, som en fugemand ;-)

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis