Maling af træfiner?

Hejsa

Jeg står og skal have malet væggene i mit nye hus, men er i tvivl om, om der er særlige tiltag jeg skal gøre når væggene er i træfiner?

Udover at det er træfiner, så er jeg i tvivl om hvorvidt malingen vil kunne "skjule" lugten her og om nikotin på væggene vil slå igennem...
Det er storrygende mennesker med hunde og ikke særlig god almen hygiejne  der har boet her - jeg har vasket væggene ned med grundrens mang gange, men væggene er stadig gule og afblegede (man kan tydeligt se hvor der har hængt diveres ting på væggene) og der lugter stadig af "gammelt menneske- gammel røg-våd hund" blanding *adrr* (jeg har self. også vasket gulve og lofter grundigt)

Nogen der har nogle gode råd?

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
man kan få noget hos en malerforretning der kan lukke overfladen så nikotin og andet ulækkert ikke trænger igennem den nye maling. men jeg kan ikke huske hvad det hedder

http://www.lyrk.dk
Det hedder spærregrunder

Og ja - jeg har overvejet det, men det koster en formue og derfor ville jeg høre om der var andre muligheder

Og om det overhovedet er muligt/kan blive særlig pænt at male på vægpanelerne

Men tak for svar
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
der er ingen vej uden om stop grund kan købes i hjem og fix.
skal tører i 24 timer herpå 2x maling
pris og kvalite som oftest sammen du kan jo også hører hos beckmann farver røver køb

peer1have
Køb Isotop ved Sigma, koster ca 1500,- men det er det bedste der er! Giv det 1-2 gange af dette og 1 gang almindelig maling og problemet skulle være løst-

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også