Hej, jeg håber virkelig der er nogen herinde der kan hjælpe mig med at få ordnet et problem med min pc... Købte for nogle måneder siden en ny Sony Vaio ned Vista som styresystem og er faktisk ret glad for den - nogenlunde ihvertfald...
Hver gang jeg forsøger at logge ind på eksempelvis et chatrum, så lukker hele internettet ned uden at komme med nogen forklaring på hvorfor. Det mystiske er, at det ikke er alle chatsider hvor det sker, men det er primært ved sådanne sider at problemet sker. Enten er det på grund af noget grafisk, som min computer og den eventuelle webside ikke kan samarbejde om, eller så ved jeg ikke hvad der kan være galt.
Det sker ved alle typer chatsider, uanset om det er på scor.dk eller mindre harmløse sider.
Håber virkelig der er en der har en forklaring på hvad der kan være galt og måske med en ide til, hvad jeg kan gøre for at afhjælpe problemet.
Det er ikke så meget det ikke at kunne komme ind på sådanne sider, så meget som det er utrolig frustrerende at internettet lukker ned.