skal have ny bil ( og har set en C4 picasso )

Hej LDS

vi står og skal have ny (ikke helt ny ) bil og vi har set en C4 picasso fra 2003 til 130.000

det er ikke så pæn inden i men vi ved ikke om det er problemer med den model og om prisen er ok ( har tjekket de verse bil side og har ikke kunne finde en at sammen line med )

nogle der kan komme med nogel godt ide ?

 

Jeg kan også tage fejl. Og jeg skal nok gøre opmærksom på det, når det sker... hvis du lever så længe...

 

http://www.espersen-glasius.dk

Hej LDS vi står og skal have ny (ikke helt ny )... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
vi kører Fiat på arbejde, og der er godt nok mange problemer med dem, motor skiftet efter 12.000 km, kobling skiftet, de rasler, elektronik der ikke virker, fartpiloten slår ikke fra ved kobling eller bremse, osv osv. Jeg ville ihvertfald ikke selv købe en fiat. det er da ærgerligt at betale så mange penge for en bil, for at få så mange bekymringer over dem. men der er sikkert også folk der kun har gode erfaringer med fiat, og synes vw, toyota, mazda, nissan og andre gode køretøjer er det værste i verden.....

http://www.lyrk.dk

Jeg vil helst ikke blande mig i det der med bilmærker,men jeg har 2 naboer,en overfor

og en anden henne af vejen.  Begge steder med helt ny fiat henholdsvis panda og punto.

Ja helt ærligt,de har stort set ikke haft bil andet end det halve af tiden her de første ca

3 måneder. Så skulle der skiftes det ene også det andet og piv piv.

Det er dælme en gang skrald de har fået anskaffet da
Må fanme være surt og glæde sig til en ny bil også ende med sådan noget klams

Og skulle man fristes til at gi værkstedet skylden kan jeg oplyse de er købt to
forskellige steder.

Og jo! der er da mange glade ejere rundt omkring,men en ting kommer man ikke
uden om. FDM eller tyske ADAC. Hver gang de tester en række brugtbiler for fejl
er FIAT altid med nede og skrabe bunden af ,uanset om det er 3, 5 eller 7år gamle biler
de plukker ud fra måske 15 mærker og tester.

Mvh Henrik


 Mvh Henrik

en bil der kun kører 10-15000km om året bliver kun brugt til korte ture eller en gang eller to om ugen. sådanne en turde jeg ikke købe. hellere en 4 år gammel Diesel bil der har rundet 120.000km.
om man skal vælge diesel eller benzin kommer dels an på kørsels mønstret og hvor man kører. min diesel bil kører ikke mere end 10-11km/l når man kører i trafik. alt den start og stop gør den tørstig. til sammenligning går den 15km/l ved (ægte) 130km/t svarende til 140-150km/t på uret.

Jacob
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis