Bådmotor.

Jeg blander mig lidt her inde engang imellem.
Bare for at blære mig lidt, har jeg fundet nogle af de motorer (eller næsten) på youtube som jeg arbejder med til daglig.

På den damper jeg er på har denne i 9 cylinder udgave kører ca. 1000 timer om året.

Og to af denne type, en til størm og en til vores azimuthpropel. og dog ikke helt da dem jeg har er 6 er række.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er selv småforelsket i sådan en
Hold så op med det der  jeg savle på min fine nye flad skærm
Ja jonk det er heller ikke så ringe, i de gamle fiskerlejer og havne kunne de høre hvem der kom ind, bare ved at høre på hundested/grenåen. De havde alle deres specielle lyd

Håndværker nu skal du huske en fejlstrømsafbryder foran skærmen

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

har det med glødehovedmotorer som wc fields havde det med kvinder og elefanter hankunne godt lide at se på dem begge men ville ikke ha nogen af dem hjemme

der er altid solskin bag skyerne

Annonce
samme her, de gamle fiskere siger det over tid giver lange nosser pga. vibrationerne
Skrevet af FWM på 03 aug 2009 22:51
Jeg blander mig lidt her inde engang imellem.
Bare for at blære mig lidt, har jeg fundet nogle af de motorer (eller næsten) på youtube som jeg arbejder med til daglig.

På den damper jeg er på har denne i 9 cylinder udgave kører ca. 1000 timer om året.

Og to af denne type, en til størm og en til vores azimuthpropel. og dog ikke helt da dem jeg har er 6 er række.

Skulle vel ikke være i Esvagt at du roder med de maskiner ?
Lidt nysgerig er man jo.. 
Sømand det er et godt bud.
Og nok ikke helt ved siden af.

Mvh.

Flemming

Nu har jeg også uploaded en video af mit legetøj på youtube, den kan ses her: http://www.youtube.com/watch?v=lZXH81zpek4&eurl=http://www.youtube.com/my_videos_edit%3Fns%3D1%26video_id%3DlZXH81zpek4%26next%3D%252Fmy_videos%253Fpi%253D0%2526ps%253D20%2526sf%253Dadded%2526sa%253D0%2526sq&feature=player_embedded

Den er dejlig ikke !

Dr_Lyn
Hej Dr_Lyn.
En skam, men dit meget lange link virker desværre ikke

V.h.  Håndværkeren
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind