Løse trappetrin.

Jeg har fornylig fået gravet en stor bambus op med det resultat, at de fliser der ligger der er løse nu. Det er trappetrin ned til huset, så det er jo ikke for smart.

Jeg har købt noget cement, men fliserne ligger på jord, så hvordan skal jeg lige bære mig ad med at få cementen til at holde fliserne?

Mange hilsner

Elin.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du kviteringen endnu på den cement, så skynd dig at få det afleveret. Du skal have gravet lidt ud under fliserne, og lagt et nyt lag stabil grus som du kan lægge fliserne på.
Muldjord er et organisk matriale som altid vil give sig, alt efter fugtigheden. Stabilgrus er uorganisk, og derfor som navnet siger, stabilt.
Du skal grave mindst et spadestik ned og gerne lidt bredere er lige det flisernes areal fylder, fyld hullet op med stabil grus og stamp det grundigt til så det passer med højden på de fliser du vil lægge. Når du har lagt dem så smid lidt sand på og fej det ned imellem fugerne.

V.h.  Håndværkeren
Tusind tak for svar. Det vil jeg prøve. Det er ikke min stærkeste side, men jeg gør da et forsøg. Det kan næsten ikke blive værre end det er lige nu.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis