Nokia pc suite

Hej
Jeg er ret dårlig til computer  så derfor vil jeg høre om hvordan jeg kan bruge de billeder som jeg har taget på min telefon og lagt ind i Nokia pc suite, på f.eks en tråd som denne.
Her på dette forum er det ok men på nogle andre forums siger den at de er for store

Mvh jørn

<p>Mvh. Jørn S.</p>
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det er JPEG billeder er der ingen problemer. Du finder ud af om formattet er JPEG ved at højre klikke på billedet og vælge egenskaber.

Hvis billedet er for stort kan du nedsætte opløsningen så det ikke fylder så meget.

Tak
Det er jpg kan jeg se. Hvordan gør jeg dem mindre så ...?

Mvh jørn

<p>Mvh. Jørn S.</p>
Højre klik på billedet. Tryk på "Åbn med". Vælg "Microsoft office picture manager".

Klik på "Korriger automatisk" øverst i midten af skærmen.Vælg "komprimer" til højre på skærmen. Herefter kan du vælge "Webside" til højre. Klik "ok" og gem derefter under filer øverst til venstre. En god idé er at give billedet et nyt efternavn, fx 22092007 bliver til 22092007_red.

Give en melding tilbage om det virker for dig.

Der er ikke Microsoft OPM når jeg højreklikker !?

Anbefalede programmer : Internet explorer - nokia multimedia player - og den den åbner i - Windows billed og faxfremviser..
Andre programmer : Adobe reader 9.0 - notesblok - presision photo executable - windows media player - winRAR archiver

Mvh jørn

<p>Mvh. Jørn S.</p>
Hvis du højreklikker på de billeder du vil ændre og vælger send, kan du sende dem til dig selv. Her kommer den op og spørger om formatet (størrelsen). Når du har motaget mailen har du dine billeder i det ny format, og de oprindelige ligger jomfrueligt på din pc.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis