Ikke noget strøm efter jeg fik skiftet skærmen

Hej

Jeg har en Acer aspire 3000 (bærbar) som virkede fint selvom skærmen var gået i stykker. Det kunne jeg se da jeg tilsluttede den til skærmen som jeg bruger til min stationære komputer. Nu har jeg fået købt en ny skærm og har sat den på. Alt ser ud til at være som det skal..alle kabler er tilsluttet, 2 kabler som går ned iggenem og 1 som sidder over tastaturet (der hvor tændeknappen sidder).
Nu kan den overhovedet ikke starte, det er som om den ikke får noget strøm. Jeg har prøvet at tage batteriet ud og køre kun adaptoren, men der skete ikke noget.
Jeg ved ikke hvad det kunne være, håber der er nogen der kan hjælpe, tak...
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tja... Der er egentligt kun to muligheder, enten er der problemer med den nye skærm, eller også har du samlet noget forkert. Jeg ville derfor nok lige starte med at kigge på om alting sidder som det skal.
Løst skærmkort?

Bornholm er et dejligt sted.
...ser umiddelbart ikke sådan ud..
Yja, du kunne jo prøve at levere skærmen retur til leverandøren og sige at du ikke kan få den til at virke, så sender de jo nok en ny... hvis den laver samme fejl, så er det jo nok ikke skærmen. Men Som det lyder på hvad du siger, så BURDE problemet være i skærmen.
Proev at saette en ekstern skaerm til computeren. Hvis den virker er der en stor chance for at det er skaermen, hvis ikke saa maa du nok en tur forbi en PC-doktor.

/Hideout

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis