ROS for et fantastisk site

Den hjælp jeg har fået her er fantastisk, dette site er virkelig godt. Tak for det.

Den forviste..

Bornholm er et dejligt sted.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Finn Bjerke på 31 jul 2009 17:31
Den hjælp jeg har fået her er fantastisk, dette site er virkelig godt. Tak for det.

Den forviste..


Sådan er vi bare her inde.

forvist hvor fra????

Der er steder hvor de kaster guld på gaden, men ikke her. Velkommen og vi glæder os til at høste af dine surt opsparrede erfaringer.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Det er altid rart med ros.

Og husk, at uanset hvilken intelligens du har, og hvor meget erfaring du ligger inde med. Så er der sikkert et eller andet du ved noget om, som kan bruges af en anden LDS-bruger.

Her på sitet sker der ofte at folk stiller et par spørgsmål ifm. deres byggeri. Mens de så laver det, er der ret stille på deres profil. Men når de så er færdige vender de tilbage og kan berette om deres egne erfaringer og evt. vise billeder af deres projekter.

Nu tror jeg ikke jeg har hjulpet dig med noget endnu. Men det skulle være en udsøgt glæde, om jeg kunne svare på et spørgsmål der har plaget dig ;-)

Fortsat god sommer.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Tak for svar

Jeg er forvist til Norge grundet job. Som handyman er jeg rimelig mongol, men jeg kan lidt IT. Sitet er fedt på to måder.

1. Det er gode ting man lærer her
2. Tonen er dansk og hyggelig.
3. Det er velorganiseret

Hov det var jo 3 ting..

Sitet Kandu.dk har alt muligt indviklet knep med point og hvad vil du ha, det gider jeg ikke lige.  Dette her er bedre.


Bornholm er et dejligt sted.
Skrevet af Finn Bjerke på 31 jul 2009 22:36
Tak for svar

Jeg er forvist til Norge grundet job. Som handyman er jeg rimelig mongol, men jeg kan lidt IT. Sitet er fedt på to måder.

1. Det er gode ting man lærer her
2. Tonen er dansk og hyggelig.
3. Det er velorganiseret

Hov det var jo 3 ting..

Sitet Kandu.dk har alt muligt indviklet knep med point og hvad vil du ha, det gider jeg ikke lige.  Dette her er bedre.


Hov det er jo et kinderæg 3i1.
Men ja normalt er her et sobert sprog til tider med et glimt i øjet.
Der er også mange der har IT?? så der er også håb for dig

Men kom med alle dine ??? og husk der findes ingen dumme ???? kun dumme svar.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Det er ikke småting, jeg har fået indsigt i, blot ved at læse med i mange tråde. (Tro det eller lad være, det er ikke alt jeg "blander" mig i!)
Det er ganske imponerende så megen god viden man kan få gavn af, når man har et problem, ligesom det er mig en stor glæde, når jeg erfarer at mine pip, har været andre til gavn.
Jeg holder meget af den uhøjtidelige, til det humoristiske grænsende, tone, iblandet en god del selvironi, et stort flertal kan finde ud af at benytte.
Blot forstår jeg ikke, hvordan økonomien for sitet kan hænge sammen for AllanE og JørgenE, når der hverken er quisser, pop-ups, eller andre sære tiltag. Det må være ærgerligt at det åbenbart ikke kunne lykkes ordentligt med bannerreklamerne.

I alle tilfælde kan jeg tilslutte mig Finn Bjerkes indgangsbøn!

Med venlig hilsen
ktm

 

Helt enig - Det her er et super forum, hvor alle hjælper alle.

Vi må acceptere at vi ikke kan vide alt - Vi har alle vores begrænsninger. Der er ingen der kan være eksperter indenfor alt byggeri. Vi kan have en idé indenfor alle områder, men eksperter bliver vi aldrig over hele området.

Vi er alle startet med ingenting, men er kommet langt pga. andre har lært os det. Lad os give det videre vi kan :-)


 

 

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis