www.taenk.dk - Hvad er holdningen?

Hej alle

Jeg overvejer lidt at købe et års abonnement til www.taenk.dk idet jeg synes de tester mange ting og det er en go mulighed for at se hvad der er godt køb og hvad der er et dårligt.
MEN, kan det betale sig eller er der andre gratis sites, som også tester alt muligt, hvor man kan læse anmeldelser?

TAENK tester bl.a.:
Digitalkameraer
Gør det selv køkkener
Køleskabe
Kaffe og Te
osv.

Så det spænder vidt og der kan findes test af alt muligt.

Hvad er folks mening? Kan det betale sig eller ej?

Mvh Dan

Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vi holder det, og min hustru læser det flittigt og refererer det ofte.
Jeg er nok lidt for doven til at sætte mig ind i alle de problematikker, man kan erkyndige sig om.

Med venlig hilsen
ktm

hvis man hygger sig med det er det vel ikke pengespild

men hvis det bare er for at se hvordan nogle produkter klarer sig i forhold til andre..  ka du gratis gå ind på forbrugerstyrelsens hjemmeside..  jeg ved ikke om det ku dække dit behov men det er ihvertfald uvildig test..

tjek selv

http://www.forbrug.dk/test/

den bedste håndværker er ham/hende der kender sine egne begrænsninger

Tak for rådet, men synes ikke det er ret dybdegående inde på forbrug.dk. Der tages ikke rigtig stilling til noget som helst.

Men tak alligevel..

Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.

Det er ok. man skal dog ikke tage deres tests for andet end en rette snor. den de mener er værst kan let være den aller bedste maskine til lige netop dig. Jeg købte et års net abb. i mit firma da jeg ville læse en test de havde lavet. jeg forlænger ikke det abb. næste år. det er spild af penge.

Jacob

Det er et super blad.... men som abonnement er det lidt "underligt" at holde, for en test er interessant, når man skal købe ny støvsuger eller vaskemaskine, MEN hvor tit gør man det??? Når først den er købt, har det jo ingen interesse 10 år frem....

Så jeg plejer at smutte forbi biblioteket og skimme testen. Og som det bliver bemærket - så er den kun retningsgivende. Har dog haft stort udbytte af deres tests - isært undgået mange fejlkøb, fordi man tror, at pris og kvalitet eller effekt altid hænger sammen.

Mht. elektronik (mobil + pc o-l-) er udvalget jo så kæmpe, at de kun "kradser" i overfladen - og deres tests er ofte forældede, når der er gået 6 mdr. - der bruger jeg nettet og særligt UK-tests. De er ofte rigtig gode.

Mvh.

Jan R.
Tænk ER forbrugerstyrelsesn blad. De tests du ser på forbrug er derfor oftest bare en mindre/simplere udgave af hvad du får som abbonent. Tænks tests er også tilgængelige online, og du kan som abonent se dem alle på deres hjemmeside.
Vi holder også bladet, og læser det flittigt, både som underholdning og som en vejledning hvis man skal ud og købe noget. Abonnementet er såmend også ret billigt i forhold til så mange andre blade, der ellers virker som det rene reklamegas.
Det er klart en ulempe at tests ikke altid opdateres, og det ER heller ikke alt der testes. Dermed bliver det hurtigt nødvendigt at finde alternative kilder når man skal hente information om produkter. Men det giver god baggrundsinformation og viden alligevel. Det kan jo være svært at sætte sig ind i mange problemstillinger på mange områder samtidigt, og istedet bare få at vide at du roligt kan købe x eller y, og have god samvittighed.

Jeg er i hvertfald fuldt ud tilfreds med vores abonnement.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis