Gulv knirker

Hej...

Vi købte et hus for 15 mdr siden som have fået nyt gulv i nov. 2005. Gulvet er et Timbermann ask mat lak (stave). Da vi overtog hus lag vi godt mærke til at gulvet knirkede nogle steder men det var ikke alamerene. Her for ca 3-4 mdr siden begyndte det virkelig at knirke meget og stor set over alt. Det er så meget at vi skal liste rundt nå junior er kommet i seng.
Gulvet er købt og lagt af Tæppeland. Mit spørgsmål er om man kan hænge dem op på det selvom der er gået mere end 2 år.

tnttnt
Hej... Vi købte et hus for 15 mdr siden som have... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kommer jo an på hvordan sagen fremlægges. Hvis de ER gjort opmærksom på ujævne gulve, men ville spare de 5-6000 kr det sikkert ville koste og fuldspartle gulvene, så er der jo ikke så meget at komme efter. Siger det kun fordi jeg selv står i butik, og jeg ved hvad vi får af uretfærdige reklamationer indimellem. Men det er jo slet ikke sikkert det er sådan i denne sag Men ja tag da kontakt til den butik i har købt gulvet og hør dem af. Eller se efter i det skriftlige tilbud en ekstra gang, hvis i fik sådan et.

Jeg spørg kun for at blive klogere.

Ja, men så havde firmaet sikkert også taget forbehold for det i deres tilbud, hvis kunder havde afslået en spartling af gulvet...
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Nu var det de tidliger ejer af huset der fik gulvet lagt men i det tilbud og den kvitering jeg har står der ikke noget om forbehold på nogen måde. Jeg ved fra de tidligere ejer af huset at de har slåset en del med dem ang. kosmestiske fejl på gulvet men som til sidst blev rette. Venter lige på jeg for den endlige rapport fra timberman så henvender jeg mig i butiken.
Nej ingen gulvvarme.
Er der beton eller træplader under ?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også