billigt træ

Hej!
Jeg skal bruge 

384meter reglar (45x95) i 2,4m/lgd,
270meter Reglar (45x95) i 2,7m/lgd,
30plader krydsfiner (122x244) tykkelse? (til tag)
50plader 9mm Krydsfiner (m spor) (122x244)

Hvor kan jeg mon få en god pris på dette henne?
bor lige nær ringsted
Hej! Jeg skal bruge  384meter reglar (45x95) i 2... Vis hele indlægget
20 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Koludabyg på 30 jul 2009 21:18
22.000,- leveret....

For

654 m2 2 x 4 regler
30 stk 18 mm tagkrydsfiner
50 stk 12 mm 4" sporplade

Hvis jeg gik ned i den lokale lavpristræ skulle jeg give 22072,80kr  for nøjagtigt det samme og der kunne jeg sikkert tale med dem om prisen, da jeg har handlet der en del på det sidste, sidst men ikke mindst kunne jeg også få lægterne leveret i samme omgang istedet for at skulle finde dem et andet sted
Det er som jeg skrev lavpristrae.dk, og hvis jeg så gik over i xl byg og bestilte spor pladerne ville jeg kunne komme ned omkring 21000
Så kan det jo være at pris og kvalitet hænger sammen. Dine reglar bliver garanteret leveret, og kan derefter kun bruges som mølletræ???

CHRiSTiMSeN
Ja, det er efterhånden set flere gange før, hvor kunder har købt det billigere andet sted selv, når man så ser de varer de får, kan man jo godt forstå de var så billige.

Annonce
Har lige været ude og lave en stor carport, som var ét stort samlesæt, som kunden selv havde købt og fået leveret. Skævere lort skal man lede længe efter! Og det var ikke bare skævt, men stort set alle bekl. brædderne og udhængsbrædderne var forskellige bredde og tykkelse fra den ene ende til den anden.
Carporten kom fra Værebro trælast. Men altså, Stark kan nu også levere skævt træ.
Men når jeg handler tømmer, handler det kun for mig om at snakke med den rigtige inde bag disken, for at få gode priser. Måske du også har sådan en, du evt. har handlet personligt med nogle gange?

CHRiSTiMSeN
Jep, har en personlig sælger hos Bygma, Stark og XL byg hvor vi handler mest.

Men jeg skal ikke snakke så meget pris med dem, har faste priser på de forskellige varer, så det mest brugte har jeg allerede gode procenter på...

Og leveret skævt tømrer og spærtræ leveres bare retur, dvs. de må selv afhente det på pladsen.
Jeg gider ikke betale for det skæve propeltræ de levere engang imellem, de kan de sælge til den lokale flyveklub...
Jeg gør det samme, de får det lige tilbage i hovedet. Ikke til at bygge lige vægge af

Men nu har du jo også eget firma, derfor du har styr på dine priser. Jeg får bare gode procenter på de køb jeg nu laver deroppe en gang imellem

CHRiSTiMSeN
Ja, men uanset om det man har firma eller ej, er det altid nemmere at snakke priser, hvis det er samme sælger man benytter.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis