Puch Problem

Hej jeg har en puch maxi k e50..når jeg starter går det fint men den kan kun køre 5 km/t og når jeg giver gas går den i stå..HJÆLP!!!
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det lyde som om den får fed blanding i kaburatoren... men der ska nok en på banen der er knap så rusten som mig mht. knallert rep..
held og lykke :-)

 den bedste håndværker er ham/hende der kender sine egne begrænsninger

benzin og luft forholdet er ikke ok.. der sidder en lille justerskrue på kaburatoren.. der skal ikke justeres ret meget.. jeg ved ikke om det er den rigtige fremgangsmåde.. men da jeg havde knallert gjorde jeg det at jeg justerede forsigtigt så jeg syntes at den kørte perfekt i tomgang.. så ga jeg gas og som regel var det ok men engang imellem sku den lige efterjusteres, jeg mener at ku huske at motoren skulle være varm når man justerede..

 den bedste håndværker er ham/hende der kender sine egne begrænsninger

Tusinde tak men jeg tror desværre ikke at det er det der er problemet...
håber at der findes nogen der ka hjælpe.. held og lykke med det

 den bedste håndværker er ham/hende der kender sine egne begrænsninger

Annonce
tak ;P
Det kan jo også være din tænding der ikke står rigtigt, dine platiner der skal skiftes/justeres eller tændrørets afstend der ikke passer

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

hvor justere man tændingen
Hjælp!!!
Du skal have fat i et søgeblad på 0.4mm. Det skal ind mellem platinerne når stemplet er i top. (du fjerner tændrøret og stikker en skruetrækker ind i hullet, og når stemplet er helt i top, hen mod dig, så skal søgebladet ind i platinerne, så strammer du platinerne igen. Og så når du starter gnister den hver gang stemplet er i top som den skal håber du forstår mig.

<p>&#160;..</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis