Forskønnelse af gamle klinker uden at pille dem ned...

Er der nogen der har et hint til hvordan man kan forskønne nogle gamle klinker i et køkken??

Er der nogen der har erfaringer med at male dem hvor der er kommet et godt resultat ud af det?? og hvis i har gjort det... hvilken type maling har i så brugt ??

Kom gerne med andre forslag....

Flere af klinkerne er dog lidt sprækket i overfladen... (de er ikke knækket)!!

Vh Jesper

Algren...

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
http://www.borup-kemi.dk/en/FarveAn...aling.aspx
bare  et eks. på et prudukt der ka bruges, de fleste farvefabrikker har deres egen spec. flisemaling..  bar sørg for at huller og sprækker er lukket..  det bliver ok resultat men lidt kedeligere end en flisevæg, men det er jo smag og behag... 
held og lykke med projektet..

 den bedste håndværker er ham/hende der kender sine egne begrænsninger

Har lige tjekket dit svar...

Det ser godt ud... tak for hjælpen...

VH Jesper

Algren...

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
http://www.skalflex.dk/produkter/pudssystemer/multipuds.htm

også en mulighed
Det jeg har set af overmaling af fliser, giver bestemt ikke mig lyst til at gøre ligeså.
Det er, efter min ringe mening, en meget sølle løsning. Så meget hellere gamle, pænt rengjorte fliser og fuger.

Med venlig hilsen
ktm

 

Så meget hellere gamle, pænt rengjorte fliser og fuger.
hej ktm.
:-) i princippet har du ret.. men sagen er jo den at hverken du eller jeg har set hvad sagen egentlig handler om, jeg har set rigtig mange forskellige fliser i mit liv og nogle af dem har været så grimme at de burde fjernes ved lov... men orker man ikke at fjerne dem kan man vælge at male dem og selv om man personligt foretrækker noget andet, kan en overmaling af de gamle fliser sagtens gi et lyft på helhedsindtrykket af rummet.. det handler lige så meget om det rigtige materialevalg, så man har noget der stadig er pænt om et år..to år osv.
men Algren god arbejdslyst :-)

 den bedste håndværker er ham/hende der kender sine egne begrænsninger

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også