Billigcykel.dk - Min varmeste anbefaling

Hej Alle

Jeg vil blot lige give Billigcykel.dk min varmeste anbefaling.

Jeg afgav min bestillingen på min nye fede Giant MTB om tirsdagen, modtog den om fredag som aftalt ... Alt var som aftalt og til klart den laveste pris jeg kunne finde på markedet.

Jeg brugte 10 min. på at samle cyklen som kører perfekt.

Så til alle der skal have en ny cykel, tag lige et kig på Billigcykel.dk, det vil betale sig for dig.

Med venlig hilsen
Peter Hansen
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja du gik vel bare hen og hentede den, og kørte hjem, da de også holder til i 2000 fredriksbjerg.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Ja, det er rigtigt

Men har også tidligere købt en cykel hos dem jeg fik sendt og det gik også uden problemer ... De kom bare og stillede den i mit skur mens jeg var på arbejde ... Men den blev efterfølgende stjålet

Men med nr. 2 cykel var imponerende hurtigt at de alle kunne leverer allerede samme uge som jeg bestilte, jeg havde regnet med 7 arbejdsdages leveringstid som de annoncerer med ...

Mhv.
Typisk en der opretter en profil kun for at reklamerer for sig selv.. lidt skidt han så heller ikke engang kan leve op til sit eget reklameævl.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Ja og heller ikke kan fange lidt ironi.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce
Cool nok. Jeg står og mangler en cykel faktisk. Tjekke den ud

Mit navn er Sasa Kovacevic - Du kan følge mig her.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis