Loftet smuldrer - hvordan hænger jeg så en lampe op?

Jeg er ved at sætte lamper op i mit nye hus - har jeg gjort så mange gange før, men er stødt på et problem. På førstesalen sker der tit det, at når jeg borer et hul, så smuldrer det bare og der kommer meget hurtigt bare et hulrum, hvor jeg kan stikke ca. 20 cm. op. Det nytter ikke meget at komme ravplugs og krog i det hul - ryger bare ud igen.

Spørgsmålet er så, hvordan pokker får jeg så sat en loftlampe op? Jeg har prøvet at banke, og det lyder lige hult over det hele i kontoret, hvor jeg pt. er ved at prøve - så tror ikke, det vil hjælpe at prøve at bore flere huller, så kommer loftet bare til at ligne en schweizerost.

Jeg prøvede at tape ledningen fast til loftet med gaffertape - det holdt ca. 10 minutter :-)
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
En hurtig løsning kunne være at placere et bræt på den anden side af loftet, altså helt oppe på yder loftet, også skrue en lang skrue der op i, nede fra.

Mvh Thomas Hansen

Det lyder som et pudset loft du har er det ikke rigtigt. Hvis det er det vil der på langs af huset være sømmet brædder op med ca 2 cm mellemrum. Så prøv at rykke det lidt til siden.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

det ville være lidt nemmer hvis du kan give os et billede / beskriver af hvilken type lort der er tale om her

 

Jeg kan også tage fejl. Og jeg skal nok gøre opmærksom på det, når det sker... hvis du lever så længe...

 

http://www.espersen-glasius.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis