DK Beton anbefales

Har, som alle herinde nok ved, lige støbt gulv og det kom DK Beton med. Det var simpelthen en rigtig positiv oplevelse. Chauføren var rigtigt hjælpsom og forstående. Jeg har aldrig prøvet at støbe gulv før, men det gik rigtig godt.
 
Vi fik noget C20 vibreringsfrit beton, og det var meget nemt at arbejde med. Vi havde så mål op på væggene hele vejen rundt i de 3 rum, og sat streger på alle væggene. Så målte jeg hvor langt der skulle være fra stregen og ned til færdig beton højde. Der skulle 12 cm beton på, så det passede med fra toppen af det, skulle der være 53 cm fra streg til top af færdig gulv. Jeg havde så skåret nogle regler til i selvsamme højde, som man lige kunne sætte på væggen og derved måle/se hvor meget der manglede. Da ønsket højde var nået blev det svuppet godt og grundigt. Meget nemt at arbejde med, selvom man aldrig har prøvet det før.

Jeg spørg kun for at blive klogere.

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg bli´r altså lige nødt til at høre hvad du skulle gi´ for det. Bare for at forstyrre min nattesøvn, jeg har nemlig hyret en murer til lige den del af opgaven Og hvis du også gider skrive hvor mange kvadratmeter der er tale om ville jeg blive meget glad eller ærgelig
Jamen jeg skal give ca 1000 kr pr/m3 og så kommer der lidt små tillæg på en 5-600 kr oveni. Jeg har brugt 6 m3. Prøv at forestille dig hvor lang tid det tager og stå at blande alt det selv. Og så er prisforskellen heller ikke så stor på at få det færdigt, fremfor at lave det selv. Jeg opretter et galleri fra mit projekt herinde de nærmeste dage, så kan du se hvordan jeg har gjort.

Jeg spørg kun for at blive klogere.

ellers se på www.dkbeton.dk

Jeg spørg kun for at blive klogere.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis