materialer

Har lige modtaget materialer fra en trælast. Blev lidt overrasket, da eg troede at det glasuld eg havde bestilt var Isover. Det står -made  in Inwood på pakkerne, ingen værdinr. eller lign.. Gipspladerne står der CE og AK på. Ingen af materialer er danske. Er der nogen der har erfaring med disse varer. Ved bestilling blev det ikke oplyst at varerne ikke er danske. Mon jeg skal sende dem retur.

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville da lige forhører mig om hvad det er du har fået, og hvad priserne er på dem, for jeg ville ikke godtage det med mindre prisen var utrolig lav, og kvaliteten den samme.

Gipspladerne skulle der gerne stå en producent på, enten på bagsiden eller forsiden, står der intet så retur med dem.

Skal de være billige, så spørg eller lafarge gipspladerne, de er produceret hos gryproc det er bare en lavpris serie.
Ja, også lige min ide da jeg læste ovenstående.

Men det skal de da ikke slippe godt fra...

Tak for svarene. På gipspladerne står der Lafarge. Så de skulle være ok?

Isoleringen - glasuld- har jeg fundet ud af - er produceret i USA -Guardin materials- made in Inwood- Hvordan kan jeg se om det er godt nok ?

Jep, Lafarge gipspladerne er okay, og godkendte i samme klasse som danogips og gyproc´s plader.

Glasulden kan du ikke finde det på nettet, ellers må trælasten kunne levere data på det.
Annonce
hvis du har købt og betalt for isover og fået noget andet(discount) skal du da helt klart brokke dig.
problemet er nok bare at har jeg ret står der på fakturaen glasuld, så om det er isover eller noget andet kan du sikkert ikke gøre så meget ved, tror nu alligevel det overholder krav og andet. det svarer vel til det paroc de lever i stedet for rockwool.]
Du har ret. Der står glasuld på fakturaen.Og det har jeg ikke været opmærksom på da jeg ikke vidste at der handles med andet end Isover. Jeg tror og håber på at det er godt nok, da det er temmelig mange m2 jeg har købt. Der findes også en web adresse på den amerikanske producent www.guardian fiberglass. Her fremgår det at ihvertfald på papiret at kvaliteten er ok.
Har du fået en ordrebekræftelse forud for levering og modtagelse af faktura? På den står jo, hvad der er aftalt at levere. Fakturaen fortæller jo bare, hvad du har fået leveret og skal betale for. Så den skulle jo gerne være korrekt.
Ja, det har jeg og her har jeg ikke været opmærksom nok.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis