Udskiftning af knallert udstødning

Hej
Jeg står og skal have udskiftet min udstødning på min dejlige Yamaha Jog R men ved ikke hvordan man gør. Har hørt det skulle være peace of cake men vil gerne være på den sikre side. Nogen der ved noget om det?
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja så er du ilde stedt hvis du ikke kan løsne nogle bolte og møtrikker. Tøm tanken for benzin, læg scooteren om på siden, så er det meget nemmere at komme til.
Lige et tåbeligt spørgsmål
Af hvilken årsag skal man tømme tanken for benzin inden man skifter udstødningen ?
Skrevet af Mathiasnem på 21 jul 2009 17:43
Lige et tåbeligt spørgsmål
Af hvilken årsag skal man tømme tanken for benzin inden man skifter udstødningen ?
Hvis du lægger din scooter om på siden, vil benzinen løbe ud på jorden/gulvet. Det er da ikke så smart vel

Skrevet af Håndværkeren på 21 jul 2009 23:42
Hvis du lægger din scooter om på siden, vil benzinen løbe ud på jorden/gulvet. Det er da ikke så smart vel



Håndværker rolig nu, det er jo ferietid


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce
Skrevet af FWM på 22 jul 2009 11:10


Håndværker rolig nu, det er jo ferietid

Ferie ! Hvad er det ?

Skrevet af Håndværkeren på 22 jul 2009 16:14
Ferie ! Hvad er det ?



Det der hvor nogle tager det de har mellem ørene og lægger væk i nogle uger

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Hør her ven.. Du skal ikke tømme den. Stil den op på støttefoden, læg dig ned, så du kan se op under, og så skruer du de skruer af, som sidder i den ende af udstødningen (forrøret) som sidder fast i cylinderet.. Derefter skruer du de skruer af, som holder udstødningen, altså bagest. Så burde den være af..


 

Det er da 100 gange nemmere at smide den om på siden, frem for at ligge og rode nede på jorden.
Det er jo kun en 3 - 4 skruer... du kan næsten bare stikke en hånd op under den, og skrue dem af..


 

Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis