Billige vinduer - hvor ?

Hej.
Jeg har et gammelt hus, hvor vinduerne skal skiftes. Er der nogen der kender til et billigt sted i landet (eller måske i Tyskland) hvor man kan købe lavenergi vinduer (helst bondehusvinduer) evt. med en hjemmeside?

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tjaa... Kender og kender...
Men nettet bugner jo af tilbud fra nettofirmaer.
Jeg nævner i flæng: Sparvinduer, JNA, Billigbyg og nettokompagniet.
Alt sammen funbdet ved at taste "Billige vinduer" i Google :-)

At alle så ikke har det samme gode ry er en helt anden sag!!


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Jeg har været meget tilfreds med Kipa.
De har varen på lager, som man selv kan afhente og se varen INDEN man betaler. Der skal heller ikke forudbetales med efterfølgende leveringsforsinkelser og forkert levering osv osv

Med venlig hilsen
ktm

 

bare husk at du ofte får hvad du betaler for, og især døre og vinduer kan det altså ikke betale sig at spare alt for meget på, for et dårligt isolerende vindue kan koste RIGTIG mange penge i spildt varme i sin levetid.

brug hellere de par kroner ekstra og få nogle GODE vinduer som du kan have glæde af i mange mange år.

og nu du siger gammelt hus, så hold vinduerne i træ og ikke det der plastik skidt, det ser helt forkert ud på et gammelt hus. gode trævinduer kan med den rigtige vedligeholdelse holder i rigtig mange år.

www.simpelt-liv.dk opskrifter, køkkenhave, husdyr og meget andet... læs mere om at blive selvforsynende uden at overdrive.

Det er måske ikke lige lavenergi vinduer men der er da noget at vælge i mellem her:

http://www.genbyg.dk/billige_byggematerialer/billige_vinduer/

Genbyg - Byggemarked - Brugte Byggematerialer
Vinduer VVS  Trægulve Elartikler Døre
Spar Penge & Skån Samtidig Miljøet !

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis