Hvilken båmdpudser?

Er der nogen der har et godt forslag til en båndpudser med et fornuftigt forhold mellem pris og kvalitet.

Jeg forventer kun at skulle bruge den u ny og næ til mindre opgaver, så jeg er ikke ude efter håndværkermodellen. På den andens ide må det godt være en komelig kvalitet, så lortet ikke går i stykker første gang man bruger den.

Er de rnogen der har nogle forslag?


Venlig hilsen

Jens

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Til Æblebjerg.

Jeg har købt en båndpudser i Aldi til ca. 300 kr. Den er på 710 W. den er fin til hobbybrug, og er en handy maskine, jeg er meget glad for min.

M.vh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Einhell RT-BS 75

Kan købes i Bygma for 499,95

Jeg har ikke personlig erfaring med denne model, men Einhells røde serie bliver mange steder rost for forholdet mellem pris og kvalitet (altså i forbrugerblade hvor maskinerne bliver testet).

850 W
den bruger 75 x 533 slibebånd med en effektiv slibeflade på 75 x 140 mm, og båndhastighed mellem 300-400 m/min.
Tak for svarene.

Den Einhell ser ikke helt dum ud, den må jeg se lidt nærmere på.

Venlig hilsen

Jens

Jeg købte engang sådan en fætter her:

http://www.bosch-do-it.dk/boptocs2-dk/Product.jsp;jsessionid=5E50D47E2BEB03DC7DE586AC99AC8761?country=DK&lang=da&division=hw&ccat_id=95253&object_id=7576

Og jeg har ikke fortrudt at det blev "AE" modellen med elektronik, hvor du kan regulere hastigheden på båndet så det passer til det du skal slibe. Så det vil jeg anbefale at kigge efter...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis