hvad gør man her?

Som i kan se på billedet er der rockwool under døren, men skal jeg gøre noget inden jeg støber gulvet her? eller skal jeg bare lade betonen komme så langt ind under som muligt? Skal der kantisolering op der, så betonen ikke man løbe ind under døren?


Jeg spørg kun for at blive klogere.

Som i kan se på billedet er der rockwool under... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
jammen så er det jo bare om at få det lavet.. god arbejdslyst.. husk! ikke for meget vand i.. :-)

 den bedste håndværker er ham/hende der kender sine egne begrænsninger

vandret ud under døren? hvor meget luft skal der så være op til underkanten af dørtrinnet? der kommer jo 12 cm beton ovenpå flamingoen, så er det næsten helt oppe ved. Men først en gang flamingo helt ind under?

Jeg spørg kun for at blive klogere.

sæt en kant af flamingo helt inde under døren og støb op imod den så kommer betonen vel 8-10 cm ind under dørtrinet .
nu ved jeg ik hvor højt dit færdige gulv bliver men ellers er det det der skal løbe vandret ud under og lukkes med en fuge,skal der klinker på ??

God Håndværker

 

alt i Tømrer/snedker arbejde

som du selv skriver her,så skal du bare have 12 15 mm fra færdig gulv og op til dørtrin,så klodser du døren op i siden og på midten stopper det med isolering,og til sidst en gummifuge.

Tømreren

God Håndværker

 

alt i Tømrer/snedker arbejde

ja der skal klinker på. Okay, så jeg skubber bare det færdige beton ind under trinnet når jeg støber imorgen?

Jeg spørg kun for at blive klogere.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis