Valg af induktionskomfur

Kikker lidt efter induktionskomfurer.
Hvilke har I gode erfaringer med?
Hvilke har I dårlige erfaringer med?
Er der nogle ting man skal være særlig opmærksom på, bortset fra prisen og selvfølgelig at målene passer med der hvor der skal stå?

mvh Hans
Kikker lidt efter induktionskomfurer. Hvilke har I... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hej ame

Den jernplade du har købt, er den specilt beregnet til formålet? - har selv tænkt på at det kunne være en løsning når man en sjælden gang vil bruge sin kobberpande o.l. - hvor har du købt den?
Og så er jeg helt enig i at induktion er helt suverænt den bedste komfurtype - mærkeligt at diverse kokke stadig står og sveder over deres gasblus.
Gug, det med at kokke stædigt holder fast i gas, har meget med tradition og religion at gøre. Jeg kører i en gammel Land Rover og synes det er noget nær verdens bedste bil!

Jeg har gået til noget madlavningskursus på en kro, hvor man har et gaskomfur, der er ca. 1 m2 stort, men altså ikke noget med åbne blus, men derimod en stor jernplade, hvor der kan være mange gryder på samtidig.

Jeg skal aldrig nogen sinde have andet end induktion!

Med venlig hilsen
ktm

Siemens har nogle gode induktions komfure. vil man også have pyrolyse på ovnen skal man have en HC858540U da den "gamel" model desværre er udgået.

Jacob
Angående det med at sparre penge og undersøge markedet, så kan jeg klart anbefale at tjekke priserne på Pricerunner. Der fandt jeg WhiteAway.com, som var billige. De lå blandt de billigste på de varer jeg søgte.

Det er måske værd at prøve?

Angående induktion ved jeg ikke så meget, men jeg ved, at man lige skal vænne sig til mine forældres induktionsplade, da den er lidt svær at skrue op og ned for. Men det er kun til man lærer, hvordan man skal gøre
De har da et pænt udvalg af induktionskomfurer. Nu ved jeg ikke om det er de same modeler som jeg harset andre steder, men de er i hver tilfælde billigere.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis