Alu Fælge

Hej  Jeg er ved at rense mine alu fælge det er på bagsiden hvor der er noget sort snavs som jeg ikke kan fjerne "Det ligner tjære  men det er meget hår som om det er hærdet"
Har prøvet med terbentin  petrolum men det er imun over for dette, er der nogen som har et forslag  til et midel som kan opløse /fjerne dette uden malingen også tager skade ??
Det skal være noget meni mand kan købe for penge og hvor dette kan købes, jeg er lidt træt af at indkøbe en masse forskelligt som måske ikke dur. Hilsen Brixen 405 ejer
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg snupper det af med alaska fælgrengøring,fåes på Shell stationer (ihvertfald de 3 hvor jeg kommer jævnligt)

Og få det HELT væk er nok svært hvis det er brændt godt fast men ovennævnte tager nu meget af,bagefter kan
du med fordel give dem noget polish så skidtet ikke bider så hårdt fast igen

Mvh Henrik

Mvh Henrik

Hmmm

Fik lige en ide

Bruger selv fidusen med at "tapetsere" forruden/forenden af bilen natten over for at
løsne fastsiddende insekter der er splattet ud og tørret ind. Det gøres med avispapir eller
vita-vrap opblødt med vand/bilshampoo som står natten over.

Mon ikke man kan det med fælge ?

Evt. "male" dem med pensel og ren opvaskemiddel og skylle 10 timer senere.

Mvh Henrik

Mvh Henrik

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også