Erfaring med vandskuringsmaling

Hejsa.

Jeg har været i gang ned at efterisolere vores stue, og har afsluttet med gips på alle ydervægge. Nu skal jeg jeg i gang med den sidste "finish", maling osv.

Jeg så at min farvehandel havde noget som de kaldte vandskuringsmaling, er der nogen som har erfaring med dette, er det nemt at bruge og hvor store krav stiller det underlaget for at få en pæn overflade, jeg tænker specielt på de gamle indervægge som jo er pudsede og med diverse reperationer efter 100 års brug, alt gl. tapet er fjernet.

Hilsen Morten
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har malet alle mine pudsede vægge med Skalflex "Indvendig Vandskuringsmaling", og det er et meget taknemmeligt produkt at arbejde med. Det kan enten lægges på med hvidtekost eller med rulle. Med kosten kan du lave struktur ala berapning, hvor du med rullen kan få et look henad en nypudset væg. Hvis du vælger at rulle på, skal malingen dog fortyndes. Har du mange reparationer i væggene vil jeg anbefale kosten, da det slører ujævnheder i pudslaget - men - det er hård kost for skuldrene at male med produktet ufortyndet. Det dog under alle omstændigheder MEGET vigtigt at der arbejdes vådt i vådt - ellers bliver der synlige overgange.

Sig endelig til hvis du har yderligere spørgsmål.

Mvh
KJ
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også