Min Puch Maxi P E50 vil ikke trække

Hej,

Jeg har anskaffet mig en Puch Maxi som jeg har sat i stand. Den starter fint, men den vil ikke trække, jeg kan kun få den til at køre omkring 3 km/t.

Håber der er nogle der kan hjælpe

14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.

Jeg vil gerne lige svare imorgen, lige nu er jeg for træt, men hvis du nu ville have lidt nu, så kunne det nemt
tyde på at der er en slidt pakning. Skulle der være det så vil alt trykket falde ud, det kunne også være at motoren er godt slidt.

Kan give flere råd sener, er for træt lige nu hehe Desværre

M.V.H.

Chef C1.

Maskinmester/Manager

Olsen - Din Service
Tager den omdrejninger uden at trække, eller tager det lang tid før den er oppe i omdrejninger?

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Den tager fint omdrejninger, men accelerere ikke. Man kan kan ikke gasse helt op uden at den går i står. Det er som om krauratoren tager for meget benzin ind når man gasser helt op
Okay. Ja, altså den kunne sagtens godt trække for meget benz så den drukner sig selv, men det kunne også være at den
mangler luft? Altså gennem træk til luft.

Dårlig luft tilførsel lukker alt ilt i skidtet

Måske det var en mulighed, eller har vi da 1000 endu

M.V.H.

Chef C1.

Maskinmester/Manager

Olsen - Din Service
Det lyder som om at din kobling er slidt op.
Du skal have et nyt koblingsnav med klodser på.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Det med koblingen kunne godt lyde rigtigt, men det der med at den får for lidt luft tror jeg ikke kan passe, for jeg har ikke fået sat luftfilter på endu
Hej igen.

Mine råd løber kun til dig for at gøre det du helst bør gøre først.

Men ja, det lyder da også meget godt det med koblingen.

Jeg starter bare med at tage de mest alm. ting

M.V.H.

Chef C1.

Maskinmester/Manager

Olsen - Din Service
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis