Hvad er billigst at bruge her?

Hej LDSere.

Jeg er ved at renovere min 1 sal. Jeg har åbnet til kip og sat 100mm isolering mellem spærrene. Jeg vil så sætte dampspærre uden på, og så 50mm yderlige isolering så ledninger og dåser kan trækkes der uden at ødelægge dampspærren. Men hvordan får jeg billigst de 50mm lagt på? Skal der bare nogen 50x50 lægter på?

På forhånd tak.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
lige præcis - stark har forskalling der måler 45x45 og de har så mange at de sælger af dem

og de bruges lige præcis til den opgave

god arbejdslyst
Jeg er slet ikke i tvivl om at stark har masser af dem for de koster nok det dobbelte af andre steder.

Men tak for hjælpen smutter i de lokale trælaster og høre hvad de skal have for dem

jeg er skam ikke lige et omvandrende priskatalog så jeg forholdte mig egentlig mest til din problemstilling og hvor du kunne anskaffe dig varen. Kunne såmænd også nævne xl-byg, bygma osv. 

At mange finder Stark, xl osv for dyre er oftest udtryk for at de kigger på listepriserne og måske accepterer 10%. Og jo, så er de dyre. Men hvis du køber fornuftige mængder og ikke bare en liste og en gipsplade så er de så absolut til at tale med. 

Men i sidste ende afhænger prisen jo af hvor dygtig du er til at forhandle.

Som jeg ser den problemstilling er problemet med især Stark er at de har en historie der siger at det er noget nyt at de sælger direkte til private - det er ikke deres kerneforretning og hvis de kan hæve koncernens samlede dækningsgrad med 1/2 procent ved at sælge direkte og ikke pisse deres kernekunder af så gør de det, ellers er der bare nogle andre der gør det!

Ergo, hvis man er privatkunde i Stark og ikke skal handle 100K af den samme vare på en gang mister de ikke noget ved at være dyre - dog skal til deres forsvar siges at de har nok den bedste rådgivning i markedet, men det har de heldigvis ikke patent på.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis