Køkkengrej, ingen husholdning må mangle...

Hejsa.

Faldt lige over denne her fra Lidl:

Den MÅ vi da bare have

Vi har bare lidt svært ved at forestille os, hvad den bruger batterierne til... Skræller den selv gulerødderne, bare man kommer den i posen? Har den indbygget lys? MP3 afspiller? GPS? Gode bud modtages med kyshånd

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

26 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det er utroligt hvad der laves for at hente dine og mine penge op af vore lommer
Jeg kan næsten se overskriften på efterfølgeren:

Elektrisk kartoffelskræller NU med indbygget GPS og kompas.

Der er garanteret en, der har syntes, at det var genialt, og har set sig selv som millionær, når hele verdenen snart tog hans elektriske skræller til sig som det værktøj man bare måtte eje.

Mvh. JørgenE
Nu er jeg blevet nysgerrig... Næste gang jeg kommer forbi en LIDL, bliver jeg da nøf til at få fat i sådan en!!
Jeg kan altså ikke lige se hvordan den skulle kunne gøre min hverdag til et mere lykkeligt og perfekt liv!!

Men jeg vender tilbage med mine erfaringer (Hvis den da ikke er blevet flået ned fra hylderne inden jeg når frem!!)

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Det vil jeg sku egentlig os godt vide hvad den kan gøre.. hehe
den er da uundværdigt. batterierne bruges jo til at trække skrællekniven frem og tilbage.
husk endelig at der er 3 års garanti,

"mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Annonce
Tjah jeg bruger da min kartoffel skræller med håndsving, den har jeg haft nu i over 25 år, og den fungere stadig upåklageligt
Sådan en havde jeg også for 25 år siden. Jeg syntes bare, at den dels stjal en masse af kartoflerne, og dels tog det længere tid at gøre den ren end at skrælle dem.

Næh du, den elektriske med satser jeg på.

Mvh. JørgenE
Hvis den vibrerer må det være ligesom at skrælle gullerøder med Altshiemers...
Der var en barberhøvl der kunne det samme for nogle år siden, men åbenbart var tanken om en rystende ukontolabel kniv ikke lige noget som de fleste kunne se det smarte i...

Green

JørgenE:

Løsningen - kartofler på glas. Så har man også en undskyldning for at spise brunekartofler andre dage end 24/12

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Stop! mine tænder løber i vand, jeg kan se andestegen og et læs gyldentbrune kartofler for mig. Jeg smutter lige i køleskabet for at finde noget erstatning

Mvh. JørgenE
Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis