Hama tv ophæng

Hej
Jeg er ny herinde

Vi har lige købt nyt tv og købte i den forbindelse også et vægophæng.

Men da vi åbnede kassen, viser det sig, at man skal have fagmand på, for at få sat ophænget op.

Men  inden vi evt aflevere dette ophæng tilbage, vil jeg høre, om jeg skulle være så heldig, at en her på sitet har sat sådan et ophæng op og evt kan hjælpe med lidt forklaringer, da der ikke er nogen opsætnings vejledning med
Jeg har lige taget et billede af æsken.

i en medfølgende pose med rawplugs og skruer, ligger 2x4 plastik stykker, og jeg er tvivl om hvor de skal pladseres, ellers tror jeg vi har styr på hvad og hvordan

På forhånd tak

Med venlig hilsen

postkonen

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Måske du skulle tage et billede af de omtalte plastdimser, så vi kan se. Men et skud fra hoften, afstandsstykker, så afstanden mellem TV'et og holderen kan justeres?

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Det er næsten magen til det fra harald skrald, mon ikke der er manual med til det, og det er sikkert billigere.

PS- vær opmærksom på at det bestemt ikke er en model der får dit tv til at virke fladt. Det kommer til at sidde ret langt fra væggen.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Tak for jeres svar

Vi valgte igår at returnere ophænget, og har istedet købt et andet, som både indeholder opsætnings vejledning og som - efter vores mening - langt bedre dækker vores behov for ophæng

Vi har i stedet købt et vogel`s original, som oven i købet kan drejes ud fra væggen, til en langt lavere pris end den elgiganten skulle have for en sådan

Med venlig hilsen

Med venlig hilsen

postkonen

Kender det godt. Min lokale skulle have 2200 kr. for et vogels jeg kunne købe på www.shg.dk for 900 kr. (lad nu vær med at kikke hvad dit beslag koster hos www.shg.dk).

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis