købe telt i sverige

hello

vi er snart på vej på ferie i sverige og har tænkt os camping og hytte tur. Vi har endnu ikke noget telt og tænker på om det kan betale sig at købe det i sverige ? hvis ja - er der nogen der kender et godt sted. Vi tager øresundsbroen og kører nordpå mod göteborg

mvh jens
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det eneste der skulle værer af fordele er kursen i forhold til den Danske krone, men om det er billigere. Jeg har selv kørt meget i Sverige og syntes at deres priser på "hårde hvidevare" er meget billigere end i Danmark.

V.h.  Håndværkeren
Tag Svågerstorp afkørslen (det er vist nok den første) og voila på nordsiden ligger der en 'indkøbsghetto' med både Biltema, Harald Skrald og nogle andre lignende forretninger (K-rauta, Jysk osv).
De fleste af disse forretninger har telte af rimelig kvalitet, der sikkert er gode nok hvis de kun skal holde til en somemferie i ny og næ.
Jeg kan ikke lige huske om der også ligger en 'rigtig' camping forretning i området, men prøv at google på Camping og Svågerstorp.
Hvad priser angår, så har de fleste forretninger en hjemmeside hvor du kan checke det....

Disclaimer: Jeg har ikke været den vej siden Oktober 2006, men mon ikke bare en enkelt af forretningerne har overlevet 'finanskrisen'

/Hideout

 

hej med jer
nu har jeg surfet lidt rundt på nettet og det lader til at prislejet er stort set som i dk, men på mange vare med kronekursen i dansk favør. Har mailet med en malmö forhandler og de har hvad vi skal bruge til en ret fornuftig pris .......

mvh jens
Friluftsland, som du måske kender her fra Danmark har også butikker i Sverige bl.a. i Malmø og Lund lige på den anden side af broen.

Så du kan se på varerne herhjemme og købe derovre.

http://www.friluftsland.dk/default.aspx?Data=Page&Template=box_list&key=Firmainfo_malmo&Load=main
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis