Ny inddeling og mange nye forumgrupper!

Som I kan se har vi ændret forumopdelingen, så der nu langt flere forummer end før. Der er nu tilføjet 19 nye forummer til, så vi nu har 35 forskellige forummer (eller "fora"? hmmm...lad os kalde det "grupper" ).

Tanken er, at den nye inddeling vil gøre det mere overskueligt at bruge de gamle grupper, hvor indlæggende har været meget blandet (f.eks. den store Lav-Hus og Lav-Motorcykel med alle knallertindlæggene). Derudover vil de mange nye grupper forhåbentligt betyde at LDS bliver brugt endnu mere flittigt fremover - også til at snakke om emner der har manglet et naturligt sted på LDS.

JørgenE er i fuldt sving med at flytte gamle indlæg fra grupper over i de nye grupper, så vi ikke starter med tomme grupper. Så hvis I ikke kan finde et indlæg, kan det være fordi det er blevet flyttet.

De nye forummer er:

Bolig
  • Fyr og opvarmning
  • Grøn energi og sparetips
  • Hårde hvidevarer
  • Belysning
  • Værktøj og maskiner
  • Jura, reglementer og krav
Have
  • Belægning og udsmykning
  • Blomster
Motor
  • Knallert & Scooter
  • Camping
  • Cykel
Båd
  • Bådmotorer
  • Sejlads og oplevelser
  • Havne
Hobby og fritidssysler
  • Lyd & Billede
  • Gadgets & dimser
  • CNC
  • Håndarbejde
  • Restaurant og café

Kommentarer er velkomne!


Mvh. AllanE
16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, og jeg knokler bare derud af, men det kommer til at tage nogle dage, og det bliver ikke alle ældre indlæg der kommet over i de ny grupper, det er arbejdet for stort til.

Mvh. JørgenE
Hej Allan og Jørgen

Det ser rigtigt godt ud, så må vi håbe at der også er flere der kan finde de oplysninger de mangler, da der er mange ??? om de samme ting med kort mellemrum.

Jeg blev da også helt forvirret da jeg loggede på nu, for der var pludeselig over 700 ulæste indlæg, og ved 13 tiden havde jeg ingen. Så kom jeg til at se at jeg var inde i en gruppe der hedder scoter og knallert, så faldt 10 øren. ( eller er det 50 øren nu?)

Og Jørgen du kan da også gemme de ælste tråde til vinter, når du er sneet inde og ikke har kunnet komme uden for en dør i dage vis

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg synes det ser fint ud,og en god ide at dele scooter,MC,cykler og biler så der ikke

er noget der sådan blir "overset".

 

Jeg har godt nok et lille forslag til "hobby og fritidssysler"

Kunne man tænke sig en gruppe der hed "lystfiskeri"

Tror/ved der er mange "gør det selv" som har den interesse incl  fluebinding

Med venlig hilsen

            Henrik


 Mvh Henrik

Det er svært hvilke grupper der bør være der og hvilke man overser. Dog har der så vidt jeg husker ikke været indlæg om fluebinding, eller i hvertfald ikke så mange, og en død gruppe er værre end ingen gruppe.

Mvh. JørgenE
Skrevet af JørgenE på 11 jul 2009 20:50
Det er svært hvilke grupper der bør være der og hvilke man overser. Dog har der så vidt jeg husker ikke været indlæg om fluebinding, eller i hvertfald ikke så mange, og en død gruppe er værre end ingen gruppe.
Fuldstændig enig,og jeg har også "andre steder" på nettet hvor det kun handler om
netop lystfiskeri. Tror bare der kunne være et "marked" for det her på siden, men
igen! hvor skal man så stoppe og hva blir det næste

Fortsæt som ingenting,det var bare lige en tanke herfra   

Mvh  Henrik


 Mvh Henrik

Annonce
Lækkert med de nye opdelinger.
Igen tager jeg hatten af for Far og Søn E c",)


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Glimrende, glimrende!!!

Med venlig hilsen
ktm

 

ja undsyld, men jeg synes at SÅ mange grupper er helt unødvendigt. Jeg plejer at tjekke lds et par gange i løbet af dagen,- og man kunne før ret hurtigt overskue nye indlæg ved at gå ind i hver hovedgruppe. Nu skal man godt nok ind i mange grupper for at gøre det.... Det der hovedsageligt var et emne mht flere gruppe var dem der brokkede ig over maxi spørgsmål i MC,- men hvis de spørgsmål ikke var der, så var der ikke meget liv i den gruppe...
Men jeg er imponeret over det arbejde i lægger i siden, til gavn for os alle,- det skal i dog have tak for. Men jeg synes godt nok der er alt for mange grupper nu.

mvh jan
Bare rolig, de grupper der ikke kommer kød på bliver stoppet igen.

Lad det lige få en chance, for vi er godt klar over faren ved mange grupper.

Mvh. JørgenE
Jan, hvis du blot klikker på Aktive Indlæg i menuen øverst til højre, er du ikke nødt til at skulle trawle alle fora igennem.
Jeg er glad for de mange muligheder for opdeling, især når jeg vil stille spørgsmål.

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis