Ny inddeling og mange nye forumgrupper!

Som I kan se har vi ændret forumopdelingen, så der nu langt flere forummer end før. Der er nu tilføjet 19 nye forummer til, så vi nu har 35 forskellige forummer (eller "fora"? hmmm...lad os kalde det "grupper" ).

Tanken er, at den nye inddeling vil gøre det mere overskueligt at bruge de gamle grupper, hvor indlæggende har været meget blandet (f.eks. den store Lav-Hus og Lav-Motorcykel med alle knallertindlæggene). Derudover vil de mange nye grupper forhåbentligt betyde at LDS bliver brugt endnu mere flittigt fremover - også til at snakke om emner der har manglet et naturligt sted på LDS.

JørgenE er i fuldt sving med at flytte gamle indlæg fra grupper over i de nye grupper, så vi ikke starter med tomme grupper. Så hvis I ikke kan finde et indlæg, kan det være fordi det er blevet flyttet.

De nye forummer er:

Bolig
  • Fyr og opvarmning
  • Grøn energi og sparetips
  • Hårde hvidevarer
  • Belysning
  • Værktøj og maskiner
  • Jura, reglementer og krav
Have
  • Belægning og udsmykning
  • Blomster
Motor
  • Knallert & Scooter
  • Camping
  • Cykel
Båd
  • Bådmotorer
  • Sejlads og oplevelser
  • Havne
Hobby og fritidssysler
  • Lyd & Billede
  • Gadgets & dimser
  • CNC
  • Håndarbejde
  • Restaurant og café

Kommentarer er velkomne!


Mvh. AllanE
Som I kan se har vi ændret forumopdelingen, så der... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det bliver bedre og bedre Allan og Jørgen. Kunne i ikke smide de 3 links samlinger op i overgrupperne. De står så alene der nede.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg vil da også gerne give udtryk for min store taknemlighed for det arbejde der bliver lavet. Jeg savner dog lige som Jancar en mulighed for det hurtige overblik og kunne foreslå en funktion hvor man kunne se de tråde hvor der var lavet nye indlæg i inden for f.eks de sidste 24/48 timer eller optimalt en valgfri periode, hvis man havde været væk en periode.

Men ellers "tums up"

Hilsen
Allan
Jeg får heller ikke læst i de tråde jeg plejer - aktive indlæg åbner jo også for hus, have, bil og andre jeg aldrig kigger i..

Godt med opdeling af mc og maxi.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Du, AllanE...
Er det muligt at få det gamle system tilbage, hvor man kun fik en enkelt mail vedr. nye indlæg i en tråd.
Pt. får jeg en ordentlig røvfuld mails fra LDS, hver gang der kommer et nyt indlæg. Det gjorde man da ikke før?!?
Ved godt jeg kan fjerne fluebenet. men der nogle tråde jeg gerne vil følge med i!

næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Hey Næstformanden

Det gjorde man faktisk også før (desværre)....altså, hvis du med "før" mener før den seneste opdatering. I "gamle dage" (for over et år siden) fik man kun én mail pr. tråd indtil man besøgte den igen. Desværre er firmaet bag forumsoftwaren ikke enig i mine maaange mails til dem om det. Men jeg bliver ved med at prøve at påvirke dem for jeg kan ikke selv ændre det.

Mvh. AllanE
Det er heller ikke værre end det godt kan gå!
Jeg må bare bruge de par sekunder det tager at slette dem, inden jeg besøger LDS igen.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis