Puch benzin

hej jeg vil gerne have min benzin i min puch maxi til at køre lidt hurtigere...vil det hjælpe at købe et benzin filter
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af TobiasW på 09 jul 2009 22:33
hej jeg vil gerne have min benzin i min puch maxi til at køre lidt hurtigere...vil det hjælpe at købe et benzin filter

Skal det forstås på den måde at benzinen løber for langsomt ud af tanken, for der hjælper det ikke at sætte et filter på. Det gør kun at du slipper for at skulle rengører din kaburator.
Du skal have ventilen på tanken af og rense filteret i den, det sidder oppe i tanken på ventilen.

V.h.  Håndværkeren
Det vil nok være en fordel, da du ellers får det ud på jorden

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

heh okay tak
Skrevet af Noltus på 18 aug 2009 22:57
Du skal købe et Atomic special magnetic whirlpool tornado filter,det giver ca dobbelt hastighed
DU skal ikke kommer her og opfordre til ulovlighedder, det har vi her på LDS. overhovedet ikke brug for.

H. Håndværkeren

Det er ikke ulovligt at køre med det benzinfilter,spørg på det lokale motorkontor,men du aner jo ikke noget om knallert,dukan åbenbart ikke læse ironi 
Skrevet af Noltus på 18 aug 2009 22:57
Du skal købe et Atomic special magnetic whirlpool tornado filter,det giver ca dobbelt hastighed


På sådan en gammel svend kan du ikke montere Atomic filtret, du skal da bruge Steyr-Daimler modellen

Hold nallerne fra roterende dele

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis