Brønd i kælderen

I vores ene kælderrum er der en brønd.
Det ser ud som om , at man i tidernes morgen har prøvet at lukke den til for der er kun et lille hul på vel ca 10x10cm.....Men det er lidt uhyggeligt at kigge ned...måske skulle jeg bare ikke have set "the ring"..
Anyway så er der vand dernede og så er spørgsmålet.....hvilken funktion den har?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
I vores ene kælderrum er der en brønd. Det ser ud... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Buuuuuzzzzzzzzzzzzzz
Du har besvaret en tråd fra 2009, den besvarelse er der kun os der har skrevet i den der ser.
Hvis du vil være så venlig at lave en ny tråd, hvor du beskriver løsningen, tror jeg at rigtigt mange vil se den
Skrevet af Håndværkeren på 19 jul 2011 16:56
Hej Buuuuuzzzzzzzzzzzzzz
Du har besvaret en tråd fra 2009, den besvarelse er der kun os der har skrevet i den der ser.
Hvis du vil være så venlig at lave en ny tråd, hvor du beskriver løsningen, tror jeg at rigtigt mange vil se den

Damn det lagde jeg ikke mærke til, fandt den på Google og... doh..

Well jeg lægger en post op når jeg har en decideret løsning *GG*

Vi har købt et gammelt hus, og går i gang med at sætte dette i stand - og har lavet en side der gerne skal vise hele projektet fra start til slut. VoresByg.dk Derudover er jeg freelance PHP, MySQL og JQuery programmør og står bag blandt andet Lotto og Radio Online som egne projekter

Hej Håndværker

Mht besvarelse af tråden, så bruger jeg altid funktionen "ulæste indlæg", og derved kom den her tråd også frem i rækken af tråde der er aktive.
Synes det er en god måde at følge med i aktive tråde på, og så skal man ik ind under hver kategori og se om der er sket noget.
Så mon ik også andre læser tråde der bliver skrevet i selv om de er gamle..

Kunne ellers være spændende at høre hvad der skete med den pågældende brønd

mvh jan
Kort fortalt, med min brønd - har jeg talt med kommunen om det, de har haft sendt en mand ud og se på det.

Jeg har lige skrevet en mindre forklaring om det på Overfloddræn i kælderens brønd  Hvilket for mig er lidt nemmere da jeg bruger primært wordpress til ting og sager.

Vi har købt et gammelt hus, og går i gang med at sætte dette i stand - og har lavet en side der gerne skal vise hele projektet fra start til slut. VoresByg.dk Derudover er jeg freelance PHP, MySQL og JQuery programmør og står bag blandt andet Lotto og Radio Online som egne projekter

@Håndværker

Sådan var det også på Bornholm dengang.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis