Højglanspoleret puch maxi

Hej alle sammen jeg er igang med at lave en puch maxi vil gerne have den til at se rigtig flot og cool ud, så i den anledningen vil jeg gerne have Højglanspoleret nogen dele ved motoren, da jeg ikke selv kender noget firma der kan det, vil jeg høre om i kender nogen/firma der kan?

På forhånd tak.
Mvh zivas.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan du selv gøre med poler maskiner, slibevoks og polervoks.

Se evt- http://www.ajengros.dk/shop/poleremaskiner-226c1.html de har også polermåtter og voks.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Start med vandslibe papir korn 600 og arbejd dig op til korn 1200 og tilsidst korn 2000. Bare fyld en balje med vand og gå igang med at slibe. Så slutter du af med autosol polér pasta på en klud og til sidst en lakforsegler og voks. Det giver et rigtig godt resultat med den rette tålmodighed.
Jeg ville starte længere nede i korn, det er støbejern. Bænksliberen har nok også lidt problemer med hjørner.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg gik ud fra det var aludele. Jern skal overfladebehandles. Det er ikke nok med polering.
Hvis det er støbt alu er det nok en god idé at starte med et lavere korn for at få en jævn overflade.
Hmm, du kunne også få malet krom på? Ikke spørg mig hvordan de gør? Jeg ved ikke engang hvad der bliver brugt, men resultatet bliver ofte rigtig godt..



 

http://www.customcolors.dk/krom%20maling%20sider/mirra%20chrome%20produkt%20info%20side.htm

Vil dette betragtes som reklame, eller en hjælp til Zivas??


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også