Nyt projekt, Selvlænsende , Dam og glasfiberstyrhus.

Så nu har jeg fået min MD11 til at spinde som en kælen mis.
Det var bare lige kølesystemet der trængte til at blive renset godt og grundigt.

Nu er jeg så begyndt at kede mig og er gået i gang med at planlægge næste projekt.

Jeg har skrevet med Bredgaard bådværft og de kan lave et styrhus til mig. Så vil jeg selv i gang med at rykke det gamle dæk op og lave dam og nyt selvlænsende dæk.

Men hvordan afstiver man sådan et dæk. Det skal helst ikke være noget med træ det er nemlig primært derfor jeg rykker det gamle dæk op.


<p>Fantasi er vigtigere end viden.</p>
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I kan da lige se et billede af skibet.

<p>Fantasi er vigtigere end viden.</p>
Jeg har besluttet mig at lave vangere i bunden og lave dørken med østen finer som sandvits matriale.

Til dammen har jeg ind til videre beslutet mig at lave en form af MDF plade som kan skilles ad igen bagefter men er der nogen der har erfaringer med at bruge MDF plade til at lave fom af. Her tinker jeg på hvordan er det at få til at slippe igen bag efter og skal det primes inden man begynder på noget med formvoks og gelcoat.

<p>Fantasi er vigtigere end viden.</p>
Hej. Jeg er i gang med at lave et ny styre konsol til min båd. Jeg har ikke støbt endnu, men jeg har bygget formen i MDF, lakkeret det og er nu i gang med at give det voks. Jeg håber det slipper når jeg er færdig :-)

mvh Nikolaj

Lad os da kikke med

Pinballs

her er nogle billeder. Jeg har netop modtaget glasfiberen, men der går nok et par uger før jeg får tid til at lægge det på. Temperaturen er heller ikke helt fin endnu.

http://picasaweb.google.dk/nikolajosterg/Boat?authkey=Gv1sRgCKuDyNfA5Y_PnQE#

mvh Nikolaj

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis