Sejl simulator susanne 3 16-05-2000 19:42 Hvem har kendskab til markedet for PC simulatorer? Jeg er nybegynder og vil gerne supplere min praktiske indlæring foran PC'eren. bamsefarr 6 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Jytte 2331 16-05-2000 22:20 Tænker du på noget i stil med Flight Simulator - eller hvad?Jytte Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
susanne Trådstarter 3 21-05-2000 17:54 Ja, det er nok noget i den retning. Uden altså jeg vil sige at kende til Flight simulatorcitat:Oprindeligt indsendt af susanne:Hvem har kendskab til markedet for PC simulatorer? Jeg er nybegynder og vil gerne supplere min praktiske indlæring foran PC'eren. bamsefarr
Hans 2331 22-05-2000 06:56 citat:Oprindeligt indsendt af susanne:Ja, det er nok noget i den retning. Uden altså jeg vil sige at kende til Flight simulatorDu kan købe "Sail 2000" det er et kapsejladssimulations program og det er rigtig godt.Det fås hos REED,s Nautical Books Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
AllanE 2656 2650 22-05-2000 19:59 Til orientering "faldt" jeg lige over denne link: http://www.yacht.de/sailsim/sailsim.htmlDet er en lille gratis-simulator, som jeg endnu ikke har prøvet. Den ser dog ikke så avanceret ud på billederne, men det er da værd at prøve.-------------------- Med venlig hilsenAllan Elsted MadsenLav-Det-Selv.dk Mvh. AllanE
Volfgang 1 16-05-2003 20:23 Hej Susanne. Hvis du har en alm. PC, eller en bærebar, samt en GPS kan du bruge Det levende søkort1 og den nye version 2. Du kan låne dem på dit lokale bibliotek, og så kan du jo se om det er noget for dig. Jeg har installeret det på ca. 20 PC'er og tilsluttet GPS og selvstyrer så det hele kører sammen når du sejler. Nu går jeg ud fra at den simulator du søger er til en båd!Venlig hilsen Volfgang.------------------