afstand

Der er vel ikke en, som let kan se, hvor langt der er fra Bogense til Fakse Ladeplads sønden om SJ.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
40 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I grove træk ca. 110 - 115 mil
111 sømil plus - minus en træsko men mere hvis du skal vinkelret på sejlrenden i Storebælt.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

det ku' se ud, som om tøffen skulle dertil, så ville jeg gerne lige vide ca. distance.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg lavede lige en lidt mere præcis rute hvor man krydser sejlrenden vinkelret over Storebælt og så ligner det mere 120 sømil.

Skal du på ferie eller har du solgt Tøffen?

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce
jeg håber tøffen bli'r solgt dertil. de spurgte til distancen, men jeg har ikke alle kort, derfor spørgsmålet. så hvis jeg si'r 20 timer er det nok ikke helt ved siden af. det er egentligt mærkeligt, for jeg har altid gerne ville ha' tøffen, men da jeg så fik den, så var det alligevel ikke lige det. sååånn er der så meget.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Ellers kan jeg varmt anbefale google earth til at lave overslag på distancer, deres "ruler" er fantastisk.


Dr_Lyn
vi har så flinke og hjælpsomme mennesker her, hva' ska' man så med google

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
De 111 sm er vel gennem Bøgestrømmen. Tør alle det?

Venlig hilsen
Knud
Man skal få mere præcise data, jeg vil væde på at hvis du går ned på din lokale havn og spørger får du 10-15 svar der alle er forskellige, man kan vælge enten selv at finde distancen eller tage gennemsnittet af hvad de lokale siger

Dr_Lyn
Der er yderligere 30 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis