Lave styrepult i 14" jolle.

Hej

Har en 14" Askeladden af ældre model, som jeg er meget glad for, da der er tale om en meget stabil båd, hvor man kan stå på rælingen uden at skidtet kæntrer.

Jeg savner dog en styrepult med rat og hele baduljen - skulle der mon være nogle her på sitet, som eventuelt skulle ligge inde med tegninger eller lignende, som kunne give nogle ideer til hvordan jeg angriber opgaven ?

Jeg er nok lidt nøjeregnende med hvordan resultatet bliver så det skal ikke se alt for hjemmelavet ud.

M.v.h. Jepsen
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så er du nok lidt på "Æ-Skier" Jepsen, måske du skulle se hvad de kan tilbyde dig hos www.mmc.dk  som eventuelt skal modificeres lidt for at passe til dine krav.

V.h.  Håndværkeren
jeg er pt ved at lave en styrepult. bruger skumplader (sandwich-skum) der er meget nemme at arbejde med, bøje og lave runde hjørner med. derefter selvfølgelig flere lag glasfiber, spartle og slibe. synes selv at det tegner til at blive godt. på toppen kommer en pæn finerplade, samt et vindspejl. prøver på at forme det, så det ikke ser for firkantet ud, men let buet med skrå agterkant.
mvh sm
Kan skumplader tåle glasfiber/polyester og hvor køber du dem.
de plader jeg bruger har jeg fået fra et lokalt firma der arbejder med glasfiber. kan evt købes fra Watski
Tak for svaret - det vil jeg prøve
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også