Konstant Positionslys polo 6n

Hej .. Jeg har en Polo 6n 1,6 fra 98. Har været på ferie i en uge, og da jeg kommer hjem og køre i den og bagefter vil slukke den, kan positionslyset simpelthen ikke gå ud. så jeg må nu pille sikringen ud hver gang jeg skal holde i længere tid. uholdbar løsning. er der nogle af jer der har en idé om hvad det kan være? rammer den stel ? eller er det hele den lyskonsol som er gået i stykker og ikke detekter at jeg flytter på knappen? selvom den klikker fint og sagtens kan skifte til kørelys og til positionslys! håber der er nogle der har en lille idé ..
mvh. jacob.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den forsøger såmænd bare at fortælle dig at nu har den tjent dig længe nok og vil til det sidste hvilested
aarh tror jeg nu ikke .. den har kun kørt 180.000 som er relativt lidt. især for en bil som den.. men venter stadig på en konstruktivt svar.
Prøv lys kontakten.
en polo har såhvidt jeg er orinteret seperat højre og venstre positionslys (aktiveres med blinker armen) og så er det kun lys kontakten der har fat i begge ender.

måske den er udstyret med noget kørelys der er blevet omvendt defekt. dvs. virker lidt for godt.

Jacob
Polo 6n og golf3/vento har det med at gå til i lyskontakterne... Årsagen kunne nok ligge dér, og nok det føste sted jeg ville forsøge... men lidt snilde kan du måle den ud...

Skal du have en ny så køb den ved FTZ... Det er en original alligevel, men til halv pris
Jeg tror det er bremselys du har på bilen og fejlen liger i bremselyskontakten som ville ikke slå fra.
skift den og problemet er løst. Den sider ovenpå pedalerne eller ovenpå bremsepedalen.

www.husegracaninauto.com

kan ikke se hvad bremselyset har med det her og gøre?:s ..
tror jeg prøver en ny lyskontakt først.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis