Duer trådløst alarmudstyr?

Hej
Er der nogen der har erfaringer med trådløst villaalarm? eller skal man vælge trådført udstyr?
Jeg spørger fordi jeg har haft en trådløs ringeklokke, som snakkede med naboens, og teede sig underligt. Både jeg og naboen købte derefter en god gammeldags ringeklokke. Jeg har ikke lyst til at døje med fejlalarmer, bare fordi jeg valgte trådløst udstyr.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du kan uden at skulle rive halvdelen af bygningen fra hinanden bruge trådført, så gør endelig det, ellers må du nøjes med trådløst. For mig er trådløst worst case. Normalt så koster trådløst også en halv arm hvis du vil have det i samme kvalitet, som trådført.

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Det kan du sagtens! Man har stadig ikke indført trådløst, som et stabilt system. Min gamle arbejdsgiver havde bandlyst trådløse systemer fordi vi havde dårlige erfaringer mht. stabilitet og ikke mindst pris kontra kvalitet. Jeg er selv igang med at installere LK IHC Alarm i to huse og det er ganske glimrende. :-)

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
ElectricalFreak LK koster jo så også kassen, har du en pris på hvad sådan en installation koster?
Yep ElectricalFreak
Tak for jeres diskussion, valget faldt på Bosch Easy Line som trådført. Kvaliteten virker tillidsvækkende, og så er den nem at betjene.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
HVor har du fundet den og hva var prisen er meget intresseret .
ja fortæl endelig om den. :-)
Fandt den hos www.desikring.dk. Jeg købte en demomodel, så hvad prisen reelt er ved jeg ikke. Har dog fundet noget der indikerer startpriser ved 6000 kr, dermed noget dyrere end byggemarkedernes trådløse sæt. Ikke for at forklejne disse, kender en der har haft en byggemarkedsmodel i flere år uden problemer.
Betjeningen er med RFID chip hedder det vist, en lille brik på størrelse med en 5 krone, centralenhed og til/frakoblingspanel er adskilt, så man kan montere centralenheden i det sikrede område.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis