Hjælp - vi har pludselig ingen varmt vand !

Bor i et parcelhus med fjernvane, og kan idag konstatere, at der ingen varmt vand er i huset (badeværelse + køkken).

Har forhørt hos naboen om denne også skulle mangle varmt vand, men dette er ikke tilfældet.

Huset er opvarmet med fjernvarme.

Ved godt, at der nok skal en VVS mand forbi. Men lige nu er det lang tid at vente til mandag, når der overhovedet ingen varmt vand.

Er der nogen, som skulle have idé til, hvad der kan være galt ?
Bor i et parcelhus med fjernvane, og kan idag... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
nede i venster hjørne af billedet sider der en kontraventil den sætter jeg 100 kr på er faldet sammen

Mvh

Martin

 Aut. Vvs-indstalltør

nej den sider 10 cm til venster, den er af messing

Mvh

Martin

 Aut. Vvs-indstalltør

Okay, så er jeg med :-)

Jeg har lige været ude for at se, hvad det var for én som du mente, og nu kan jeg mærke at returløbsrøret er blevet brandvarm nu. Og der er varmt vand igen. Kan det være fordi jeg skruede op for radiatoren, at jeg har "tvunget" et eller andet igennem? Fik ikke skruet ned for radiatoren igen, og den er blevet varm også nu..

Dejligt at det virker igen - men der er vel stadig en eller anden defekt, siden det sådan kan gå ud en hel dag?
Kan det være den kontraventil du nævnte?

Ok, må hellere få den skiftet så..

Er det noget, som er til at gøre selv - og hvad står sådan en fætter i?

ja men kan godt gører det selv MEN DET VIL JEG IKKE ANBEFALE da det er diregte fjernvarme i får ind.. der skal en aut.vvsér pille ved det og man må ikke som privat person
kender ikke priserne i jeres område men vil skyde på en 5-600 kr

Mvh

Martin

 Aut. Vvs-indstalltør

Ok, jeg må holde fingrene fra det, og tilkalde en aut.vvs mand på mandag inden det sætter ud igen..

Du skal ihvertfald have tusinde tak for hjælpen !! :-)
velbekommen

Mvh

Martin

 Aut. Vvs-indstalltør

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis