12V kølertaske?

Hej!

Er der nogen der kender til nogle test af 12v kølertasker i budget klassen?
Hvilke der er mest effektive og sådan...?

Jeg ved at man kan få nogle med rigtig kompressor i, men de koster også raskt væk 2-5000kr... det var ikke lige planen

Men vil gerne have en fornuftig taske til at stå i bilen... Man kan jo bare lige smide et køleelement i den når man skal bruge den så den er hjulpet i gang

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg købte en lille en i harald nyborg for et par år siden til cigartænderen, det var ikke noget at råbe hurra for. Det kunne slet ikke køle nok. Madpakken og vand var blevet koldere af at stå på taget af bilen. Så den skal du ihvertfald holde dig fra. Ved godt det ikke var en test, men så spilder du ihvertfald ikke dine penge på den

http://www.lyrk.dk
Ved en test for et par år siden, fik netop en kølebox til ca 3-400 kr fra HN den bedste karakter ud af ca 10 afprøvede.
Jeg har en, og den kan da godt køle lidt,hvis den får tid at komme igang.
Skal vi bruge den ifm indkøb, sætter jeg den til allere når jeg kører hjemmefra på et stik, der ikke slukker over tændingen. Så er kritiske varer som f.eks. fisk og fersk kød stadigvæk meget koldt når vi når hjem.
Man kan vel ikke forvente det helt store af et apparat til få hundrede kroner?

Med venlig hilsen
ktm

 

Nej jeg forventede egetlig heller ik noget af den andet end den fungerede som alm køleboks... det er min ik engang så god til :S

Men Black & Deckers koster vist også et sted mellem 600 og 1000kr... hvilket ca er hvad jeg vil ofre... og jeg MÅ kunne få noget bedre end min HN blæse boks
Sådanne nogen bokse køler et antal grader under ude temperaturen, står der f.eks. 12 grader under udenoms temperaturen og der er 30 grader i bilen så er temperaturen i køleboksen 14 grader. Mælken bliver hurtigere sur ved 30 grader end ved 14 grader ikk?

Køleboksen har en dårlig nedkølingsevne, man får intet ud af at lægge 3 gange sixpack lune øller ned i boksen. Varerne skal være nedkølet i forvejen.

Sæt boksen i bilen og slut til før man kører ud for at handle, så har man maden rimelig køligt ved hjemkomsten.
Tænd for køleboksen dagen før man skal ud og rejse f.eks. med 220 volt og evt. supplere med køleelementer så holder maden langt nede i Tyskland, kølefunktionen sammen med køleelementerne forlænger køletiden.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis