Numerisk Tastatur

Hej allesammen.
Da jeg før har fået gode råd her på siden, prøver jeg igen.
Efter køb af anden computer ( Acer Aspira 1600 )med Windows Vista, har fået følgende problem, og det ved afprøvning af 2 tastaturer, Ibm ,og Logitech, med og uden ledning, at det numeriske tastatur ikke virker, alle tegn gør, bare ikke tallene!!og nej det har ikke noget med num lock knappen at gøre, jeg bør måske tilføje at tallene oven over bogstaverne virker.jeg har selvfølgelig downladet nyeste drivere, ligesom jeg har kontaktet Acer, og Logitec, de sidste kunne kun komme i tanker om num lock knappen, og Acer tænkte at det måske er software fejl, så jeg skal fragmentere harddisken, og så geninsstallere Vista igen
På forhånd tak for eventuelle svar, og gode råd.  M.v.h. gerdahelmer[script removed]
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af gerdahelmer på 04 jul 2009 12:37
Hej allesammen.
Da jeg før har fået gode råd her på siden, prøver jeg igen.
Efter køb af anden computer ( Acer Aspira 1600 )med Windows Vista, har fået følgende problem, og det ved afprøvning af 2 tastaturer, Ibm ,og Logitech, med og uden ledning, at det numeriske tastatur ikke virker, alle tegn gør, bare ikke tallene!!og nej det har ikke noget med num lock knappen at gøre, jeg bør måske tilføje at tallene oven over bogstaverne virker.jeg har selvfølgelig downladet nyeste drivere, ligesom jeg har kontaktet Acer, og Logitec, de sidste kunne kun komme i tanker om num lock knappen, og Acer tænkte at det måske er software fejl, så jeg skal formatere harddisken, og så geninsstallere Vista igen
På forhånd tak for eventuelle svar, og gode råd.  M.v.h. gerdahelmer[script removed]


Hej, og tak for svaret, men hvordan gør man det ?
kontrolpanel (windows)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis