Hvidevarer billigst

Hej
Jeg skal til at indrette et køkken i en lille lejlighed, jeg skal bruge komfur med glaskeramisk plade, indbygningsemhætte, opvaskemaskine, køleskab (maks 130 cm). Budgettet er ca. 10-12.000 så hvad er smartest? synes ikke det er særligt billigt på wupti flegaard mv kan jeg ikke gøre en bedre handel ved at gå i punkt1 eller elgiganten og handle lidt? hvad har i af erfaringer?

Og er der nogle mærker jeg skal holde mig fra? budgettet er jo ikke ligefrem til miele og siemens mv men nærmere gorenje, brand, gram...
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I det prisleje kan jeg varmt anbefale at du bruger fleggaard. Jeg er selv igang med at indkøbe hvidevare, dog over grænsen da man næsten spare op til 40%.

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
fdlg,

Det kan kun betale sig hvis du afhenter hvidevarene nede ved grænsen, da der er MANGE penge at spare i den led. Samligner du med afhentnings prisen? Du har fuld garanti dækning og så vidt jeg ved så tilbyder alle producenter efterhånden pickup&replace garanti, så du ikke skal bevæge en finger.

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Ja ok det koster 450 kr at få leveret fra flegaard så det er billigere, men det vil godtnok også koste lidt at hente det selv med benzin og broafgift...

wupti.com er egentlig ret billig, men synes ikke jeg kan finde de samme varernumre...? er det "gamle" varer de sælger??

http://www.punkt1.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2319&productid=23821&categoryid={1447C8B8-1323-4261-880C-D9787EA83C6D}&nodeid={DEAC2185-DC9A-46E1-9F64-8A658A6F716F}

http://www.fleggaardshop.dk/pi/Gorenje_RF_4208_W_10150_221.aspx
fdlg,

Det er nok en blanding af udsalgs vare og formentligt også tyske varenummer der ikke lige er til at slå op i danmark.Du skal jo tænke på at der er to priser på deres hjemmeside og den billigste er jo helt klart at afhente sagerne.

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Annonce
Du skal være opmærksom på at mange af netbutikkerne (herunder wupti.com) sælger varer som ikke er danske. Dvs. ingen manual osv. på dansk! nogen gange er produktet heller ikke det samme som det du kan se i en "rigtig" forretning. For at dette er ens skal numrene være 100% identiske...
http://www.whiteaway.com/ var dem der kunne levere mig det billigste siemens induktions og pyrolyse komfur.

Jacob
Skrevet af fdlg på 02 jul 2009 10:38
Hej
Jeg skal til at indrette et køkken i en lille lejlighed, jeg skal bruge komfur med glaskeramisk plade, indbygningsemhætte, opvaskemaskine, køleskab (maks 130 cm). Budgettet er ca. 10-12.000 så hvad er smartest? synes ikke det er særligt billigt på wupti flegaard mv kan jeg ikke gøre en bedre handel ved at gå i punkt1 eller elgiganten og handle lidt? hvad har i af erfaringer?

Og er der nogle mærker jeg skal holde mig fra? budgettet er jo ikke ligefrem til miele og siemens mv men nærmere gorenje, brand, gram...

Der er jo også onkel harald:
Køleskab: 1995,-
Komfur: 2995,-
Emhætte: 799,-  349,-  499,-
Opvaskemaskine: 1995,-  2995,-

Så det kan saktens købes for det buget du har, og der er en forhandler i nærheden af dig.
Hvis du vælger efter lavt el-forbrug ender du på lige under 8000,-.
Jeg kender flere der har hvidevarer fra harald, og de har ikke flere problemer end andre har med mere kendte mærker.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

ja jeg ved godt man kan få noget ok i harald nyborg, men det er en lejlighed som skal sælges så tror det giver et lidt bedre indtryk hvis det er gorenje, gram, eller brand end wasco, heba og hvad det ellers hedder! ikke at de billige modeller fra mærkevarerne er bedre....

men overvejer faktisk at købe emhætte i onkel harald...
Tag ud på lossepladsen og pil nogle mærker af de kasserede ting. Så har du pludselig alt det dyre;-)

Men for at holde os til det der i HN.
Så har jeg haft et køle/frysesakb der larmede helt vildt. Det var en Indesit.
Og alle de modeller jeg har set, har faktisk larmet. Det er en blanding af lyden fra kompressoren og kølemidlet der suser rundt i rørene.
Ved ikke om det kun er mig der lægger mærke til det!

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis