Forskel på vinduer?

Jeg står og skal have nye vinduer, og er i tvivl om hvilke det skal være.

Har både søgt på bedst og billigst samt nogen af de andre billige mærker, men synes hvis jeg googler dem, så kommer der lige så mange negative svar som positive.

Nogen der kan komme med et bud hvor vinduer er solgt til en ordenlig pris og service også er i orden?

\René
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har lige været ved den lokale tømmer/snedker og bestille mine vinduer/døre. Han bestiller dem så hos KPK Vinduer, hvilket er super fin kvalitet. Jeg har KPK's prisliste fra andetsteds og de tager samme eller lavere priser end fx. Bedst&billigst osv. osv. Samtidig har de konsulenter kørende ude, således at hvis der bliver problemer kommer de gerne og kigger på det. Det gør net-firmaerne sgu ikke!!

\Lasse
Hej rart at høre vedr. outline har nemlig lige købt 6 stk fra en der selv havde målt op, og der var sku sket lidt af en smutter !
hvidmalet bondehus hvor hvert fag er en stor rude og så med pænt eftermont, sprosser (har en ide om at det giver en bedre isoleringsværdi en 6 små ruder) og alu lister , så må vi se om de er noget værd om et par år eller 3 !!!!!!!!!!!

Tim  
 
Outline - KPK - Storke er samme koncern...
Jep samme koncern ,men ikke samme vinduer
Tømreren

God Håndværker

 

alt i Tømrer/snedker arbejde

Der er jo også spar3.dk.
De har nogle pæne vinduer, til en god pris. Jeg kan ikke huske hvad navn der står på deres katalog, men da jeg var inde og høre prisen på et par vinduer, kunne de let konkurer med internet butikkerne.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis