Pas på når I køber hårde hvidevare på nettet!

Jeg var inde i Punkt 1 for at få et tilbud på en Mile inbygnings ovn, den model jeg gerne vil have havde Pyrolyse, SoftClips udtræk og jeg fik oven i købet en check med fra Mile på KR. 1.000 som jeg kunne købe ekstra tilbehør for. Samlet pris 11.000

Da jeg lige ville check prisen et andet sted, så havde jeg hørt at man kunne finde tingene meget billigere på nettet, jeg fandt også en Mile inbygningsovn, det var kr. 1.500 billigere heller ikke helt samme model, så jeg ringede til butikken, el-stroem.dk der fik jeg en rigtig smart ass sælger i røret, jeg spurgte hvorfor den model var så billig i forhåld til, den havde jo nøjagtig samme speks som den jeg havde set på, han sagde bare, vi er bare billigere, såden er vi! PIS med ham.

Det viser sig nu hvor jeg har modtaget ovnen at der IKKE følger softclips med, men at man skal købe dem for kr. 1.495 ved siden af. I brugsvejledningen som Mile levere med til ovnen står der, jeg citerer "Ud over de medfølgende FelxiClup-ud-træk kan der monteres yderligere udtræk i ovnen" - Det betyder sgu da at de følger med.

El-Stroem.dk siger bare at de ikke har noget med Miles Manual at gøre, korrekt smarte, og at de ikke har skrevet på deres webside at de følger med, igen korrekt, det var 2 points til el-stroem.dk - men I skriver sgu heller ikke hvad der følger med.

Facit er, jeg beholder den skide ovn, handler aldrig mere hos el-stroem.dk og det har kostet mig min. kr. 2.500 mere end hvis jeg havde købt den hos Punkt1.

PAS på der ude, og pas på når I skal købe hos el-stroem.dk / el svindel de aner ikke en kæft om hvad de sælger.

Er blevet snydt af El-stroem.dk det er nogle salgs genier og svindler, stor advarsel til alle! Check før i køber, min vare blev kr. 2.500 dyre end i den lokale hårde hvidevare biks!

Jeg var inde i Punkt 1 for at få et tilbud på en... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Næstformand: Hvis varen er defekt eller har mangler så træder reklamationsretten ind og du har krav på en ny eller tilsvarende vare .. det er ikke fortrydelsesretten.

Og til fionix - er du i virkeligheden ikke mest sur over at du ikke undersøgte om det udtræk nu fulgte med, inden du købte ovnen? Så vidt jeg ved skriver Miele udførligt på deres hjemmeside hvilket tilbehør der følger med til hvilke ovne.

http://www.miele.dk/dk/husholdning/produkter/ovens_models.htm
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis